בעלות 800 אלף שקל

שערי העיתונים נצבעו בקמפיין שחור; כך הגיבו ב'גלובס'

בבוקר שאחרי אישור עילת הסבירות בכנסת, כוסו שערי העיתונים הכלליים בשחור, כחלק מקמפיין של מחאת ההייטק | ב'גלובס' יצאו נגד הקמפיין (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שערי העיתונים, הבוקר (צילום: Chaim Goldbeg/Flash90)

בבוקר שאחרי אישור עילת הסבירות בכנסת, כוסו הבוקר (שלישי) שערי העיתונים הכלליים, 'ידיעות אחרונות', 'ישראל היום', 'הארץ', 'כלכליסט' ו'דה מרקר' בשחור עם הכיתוב "יום שחור לדמוקרטיה הישראלית".

לא מדובר כמובן בכותרת מתואמת, אלא במודעה פרסומית של מחאת ההייטקיסטים, שעלתה המון כסף. לפי הדיווח באתר 'מאקו', עלותו הקמפיין מוערכת בכ-800 אלף שקלים.

בעיתון 'מעריב' לא פורסמה המודעה, לפי חלק מהטענות בשל בחירה של העיתון בעוד לפי טענות אחרות הקמפיין לא פורסם בעיתון הזה בשל החלטת אנשי מחאת ההייטק.

הערב, העיתון הכלכלי 'גלובס', פרסם מודעה בעמוד השער של העיתון, נגד הקמפיין הזה והבהיר כי בניגוד לעיתונים אחרים, השער שלהם אינו למכירה.

"השער שלנו אינו למכירה", נכתב, "את השער של גלובס לא מכרנו עד היום ולא נמכור גם עכשיו. לא לפוליטיקאים, לא לתנועות מחאה ולא לגורמים מסחריים. לא לימין, לא לשמאל, ולא למרכז. אצלנו תקבלו עובדות. נתונים. משרוקית. ניתוח המציאות. גם, בעיקר, כשהיא מורכבת. המציאות אינה שחור ולבן. עיתונות אינה שחור ולבן. והעיתונות שלנו איננה עומדת למכירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר