בגלל רמז השופטת

הגננת המתעללת כרמל מעודה ערערה - וחזרה בה

'הגננת המתעללת' כרמל מעודה, הכריזה כי תערער לבית המשפט העליון, נגד עונש המאסר הכבד שהוטל עליה, שלטענתה הוא לא מידתי, וזאת בשל רמיזת השופטת (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מעודה בכניסה לבית הכלא (צילום: פלאש 90)

כרמל מעודה, הגננת המתעללת שנגזרו עליה 9 וחצי שנות מאסר, הודיעה היום (רביעי) כי תמשוך את הערעור שהגישה, נגד עונשה הכבד.

הסיבה למשיכת הערעור, היא רמיזה שהגיעה מאחת מהשופטות לפיה הערעור לא יתקבל, ואף יפגע במעודה אם תרצה לקבל שחרור מוקדם, שכן בערעור לעילון היא לא מראה חרטה על מעשיה הקשים.

במהלך הדיון טען עורך דינה כי מדובר ב"עונש קשה ולא מידתי", אך בית המשפט השיב ואמר כי גם "המעשים היו קשים". השופטת וילנר הוסיפה ואמרה כי "קראנו את כתב האישום והוא נורא ואיום".

יוסי חברה, אב של אחת הילדות שהיו בגן של מעודה, ומייצג חלק מהמשפחות הגיב ואמר כי "ההודעה הבוקר לא באה בהפתעה. היה לי ולהורים ברור שמעודה תמשוך את הערעור שהגישה. בדיון בעליון היה ברור לאן זה הולך אבל עורך דינה שירן ברגמן בחר להמשיך בעינוי ההורים וביקש ארכה של שבוע".

"מעודה תשב 9 וחצי שנים ואני אדאג לזה גם אם לרגע תהיה חשיבה של שחרור מוקדם אבל אנחנו רחוק משם. מקווה שגם הסייעת שלה לירז תפארת נתן שהגישה ערעור במחוזי על עונש 3 שנים תבין שזה מיותר".

מוריה קואליו, אם של אחת הילדות שלמדו אצל מעודה הגיבה גם היא ואמרה כי "אני בוכה מהתרגשות. סוף סוף אפשר לנשום. אני רק מצרה על כך שהיינו צריכים עוד שבוע לחכות לזה. הייתי רוצה שההחלטה תיכתב על ידי בית משפט העליון שכל מתעללת תדע שאין לה מה לערער אבל בכל מקרה אני שמחה שזה המקרה כרגע. אנחנו בסיוט מתמשך וממשיכים לאסוף את השברים אבל לפחות בכרמל מעודה כבר לא נצטרך להתעסק".

בתוך כך, הבוקר (רביעי) עצרה המשטרה מנהלת מעון ואת ביתה, ששימשה כגננת בפתח תקווה בחשד להתעללות. בית המשפט הודיע כי הוא מאריך את מעצרן.

המעצר התבצע לאחר חקירה ולאחר שאחת מהורי ילדי הגן הגישה תלונה במשטרה על התעללות בילדה. המשטרה גבתה עדויות מהורים רבים ותפסה אמצעי תיעוד אשר העלו בתום בחינה מקצועית ממצאים קשים המעלים חשד לקיומן של עבירות פגיעה בחסרי ישע כלפי מספר ילדים במועדים שונים.

מהמשטרה נמסר כי "החקירה נמשכת, במהלכה תוסיף המשטרה לבחון את כלל חומרי התיעוד, לצד זימון הורי הפעוטות היום לעדכון בדבר ממצאי החקירה ברגישות המתבקשת, תוך ליווי מקצועי ע"י עובדת סוציאלית מיוחדת המשרתת בתחנת המשטרה בפתח תקוה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר