ליד קבר דוד

יהודי ששלף את נשקו לעבר מיידי אבנים - נעצר ושוחרר

יהודי שנקלע לפיגוע אבנים בירושלים והניס את הפורעים עוכב לחקירת משטרה ושוחרר בעקבות התערבות ארגון חוננו • עו"ד דניאל שימשילשיווילי: "הגן על רעייתו ועל עוברי אורח נוספים באמצעות נשקו" (בארץ)

(צילום: לפי סעיף 27א')

יהודי אשר נקלע לאירוע של זריקות אבנים, סמוך לקבר דוד בירושלים, והניס באמצעות נשקו את הפורעים, עוכב ע"י המשטרה ונלקח לתחנת המשטרה.

בהתערבות עו"ד דניאל שימשילשיווילי מארגון חוננו, לאחר מספר שעות שוחרר האזרח, ונשקו הושב לו. נזכיר כי מדובר באותו מקום בו ארע לפני חודש פיגוע ירי לעבר אוטובוס בו נפצעו 8 בני אדם.

עו"ד שימשילשווילי הגיע לתחנת המשטרה וליווה את האזרח. קציני המשטרה בתחנה הבינו את האירוע, והבינו כי האזרח נהג כשורה, ופעל להצלת חיים ולסיום האירוע בצורה נכונה וטובה, והורו על שחרורו המידי ונשקו כאמור הושב לו.

עו"ד דניאל שימישווילי מארגון חוננו מסר כי: "יש לשבח את היהודי על פעולתו להגן על רעייתו ועל עוברי אורח נוספים באמצעות נשקו שהציל חיים. אני מודה לקצין החקירות בתחנת שלם שהבין את האירוע ופעל באופן מקצועי ומהיר לקבלת החלטה טובה ונכונה בהתאם לנסיבות של המקרה. יש רק לקוות כי התנהלות זו תאפיין תחנות משטרה נוספות ברחבי הארץ".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר