דיוני תביעת הדיבה נמשכים

שרה נתניהו בבית המשפט: "לא היה שום 'הסכם סודי' עם בעלי; הציטוט בספר "ביבי" כוון לבנט"

ראש הממשלה ורעייתו עולים על דוכן העדים, הפעם במסגרת תביעת הדיבה שהוגשה על ידי מקורבו של נתניהו נגד העו"ד שחשף "הסכם סודי" לכאורה בן שני בני הזוג • שרה נתניהו האשימה: "התקשורת משחיתה את דמותי עשרות שנים" • ומה השיבה כשהראו לה ציטוט מהספר האוטוביוגרפי "ביבי סיפור חיי"? (משפט)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שרה ובנימין נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בבית משפט השלום בראשון לציון מתקיים היום (שני) דיון במסגרת תביעת הדיבה שהגיש מקורבו של נתניהו, עו"ד דוד שומרון, נגד עו"ד דוד ארצי, שטען בעבר כי שומרון ערך "הסכם סודי" בין נתניהו ורעייתו שרה.

שומרון תבע את ארצי דיבה על סך 400 אלף שקלים. לפי "ההסכם" שטען ארצי, נתניהו התחייב לערב את רעייתו במינויי בכירים ולא לנסוע ללילה בלעדיה.

הבוקר הגיעו לבית המשפט ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה להעיד. אחרי שעורכת דינו של ארצי אמרה כי לא סוד הוא שכבר כשלושים שנה היא - שרה - נמצאת בתקשורת והיא יודעת שכואב לה, השיבה נתניהו: "את נותנת הנחות, התקשורת משחיתה את דמותי עשרות שנים".

לפי הדיווח ב-Ynet, בהמשך אמרה אשת ראש הממשלה: "היה סיפור הזוי ומרושע שפיטרתי חצרן, לא היה ולא נברא. יצאתי לחצר, האיש עבד בבית ראש הממשלה, היה מבוגר ויצא ולצערי נפטר.

"האשימו אותי על פיטורין של אדם מבוגר, שלא היה ולא נברא. היה פרסום שהשארתי את ראש הממשלה מסכן, זרקתי אותו מהשיירה. אם הייתי עושה את זה, אנשי הביטחון היו יורים בי. אם הייתי תובעת כל כל דבר, לא היו לי חיים ולא היה לי כסף לאגרות בתי משפט ועורכי דין".

על "ההסכם הסודי" שעמד בלב הדיון, אמרה הגברת נתניהו: "שמעתי עליו לפני 30 שנה, הסכם שלא היה ולא נברא. כל פעם עלה דבר הזוי וכל פעם העלו שם של עורך דין אחר שעשה הסכם ביני לבין בעלי. לא היה ולא נברא הסכם ביני לבין נתניהו".

עוד דווח ב-Ynet, כי בהמשך הציבה הסנגורית של ארצי לפני נתניהו את הספר "ביבי" שכתב בעלה ושיצא לאור לא מכבר והקריאה מתוכו קטע שבו נכתב כי "לשרה חוש שישי לזהות זייפנים. 'שרה צדקה' זה משפט שחזרו עליו ברשתות החברתיות".

הסנגורית שאלה במי מדובר, ונתניהו השיבה: "לא נכתבו שמות בספר. התכוונתי לבנט. כשבעלי היה 'לשעבר', אף אחד לא הזכיר 'ראש הממשלה לשעבר'. רק אמרו 'חבר כנסת'. אבל בנט עם שישה מנדטים מזכירים 'ראש הממשלה לשעבר'".

לפני מספר שבועות העידו במסגרת הפרשה מספר עדי הגנה, בהם שרת הפנים לשעבר איילת שקד והאלוף במילואים גיא צור, שבעבר התראיין לתפקיד המזכיר הצבאי של ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר