עקץ כספים מהנהגים

כתב אישום: נהג לנסוע במוניות מבלי לשלם

כתב אישום הוגש נגד תושב גבעת שמואל, המואשם כי נהג לנסוע במוניות ברחבי הארץ, ללוות כסף מנהג המונית, ולאחר נסיעה של כמה שעות לברוח מהמונית ולהיעלם (חדשות, ארץ)

מונית. אילוסטרציה (צילום: משה שי, פלאש 90)

כתב אישום הוגש היום (שני), נגד תושב גבעת שמואל, בן 38, המואשם כי במספר פעמים נסע במוניות ברחבי הארץ, מבלי לשלם על כך וכן קיבל במרמה סכומי כסף שונים מהנהגים.

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום על ידי עו"ד ענבר גולדשטוף מפרקליטות מחוז מרכז, כנגד תושב גבעת שמואל. מכתב האישום עולה כי במספר הזדמנויות, עלה הנאשם למוניות תוך שהוא מבקש מהנהגים להסיעו ליעדים במרחקים שונים.

בכל אחת מהפעמים הנאשם טען בכזב בפני הנהג כי ישלם עבור נסיעתו כאשר יגיעו אל הכתובת, על אף שלא היה בכוונתו לשלם לו. בחלק מהנסיעות אף לקח מהנהגים כסף מזומן בסכומים שנעו בין מאות לאלפי שקלים.

בכתב האישום מתואר, כי הנאשם עלה למונית בת"א וביקש מהנהג להסיעו לביתו בגבעת שמואל ולבצע מספר עצירות בדרך, בעבור 120 ש"ח לשעת נסיעה.

הנאשם הבהיר לנהג המונית, כי ישלם על הנסיעה כאשר יגיעו אל היעד. במהלך הנסיעה ביקש הנאשם מהמתלונן כ-2,200 ש"ח תוך שהוא טוען בפניו בכזב כי ישיב לו את הכסף יחד עם התשלום על הנסיעה. כעבור כעשר שעות נסיעה במונית, ביקש הנאשם מהמתלונן לבצע עצירה בתחנת דלק ברמת גן, בשלב זה, נטל הנאשם מידיו של המתלונן טלפון נייד ללא הסכמתו ועזב את המונית, תוך שהוא טוען בפניו בכזב כי ישוב בעוד מספר דקות.

המתלונן (נהג המונית) המתין לנאשם בתחנת הדלק משך כשעה, אך הנאשם לא שב אל המונית. במקרה אחר עלה הנאשם על מונית, במהלך הנסיעה חש הנאשם ברע והמתלונן ירד מהרכב על מנת לקנות לו בקבוק מים, במועד זה גנב הנאשם כ-320 ש"ח מקופה שהייתה בסמוך לכיסא הנהג, זאת לאחר שהנהג הלווה לו 200 ש"ח אותם הבטיח הנאשם להשיב כשישלם על הנסיעה.

כאשר הגיעו השניים ליעד ביקש הנאשם מהמתלונן לעצור לו בתחנת אוטובוס תוך שהוא מבטיח כי ישוב תוך כמה דקות, אך לא שב אל המונית, היום כאמור הוגש כנגד הנאשם כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר