ראש העיר התעמת | צפו

הטבח בעיר אלעד: כתב אישום הוגש כנגד שני המחבלים

הטבח האכזרי באלעד: כנגד שני המחבלים שרצחו שלושה יהודים בעיר אלעד, הוגש היום כתב אישום • ראש העיר אלעד התעמת עם המחבלים; "סמרטוטים מנובלים, מגיע לכם עונש מוות" | צפו (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המחבלים מאלעד (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד שני המחבלים שביצעו את הטבח האכזרי באלעד - אסעד אלרפאעי וצבחי אבו שקיר.

ראש העיר אלעד ישראל פרוש, שהשתתף הבוקר בדיון, צעק לכיוון המחבלים, "אתם סמרטוטים מנובלים, מגיע לכם עונש מוות".

ראש העיר מתעמת עם המחבלים

כתב האישום מאשים את השניים, בגין רצח בנסיבות מחמירות של מעשה טרור בצוותא חדא (3 עבירות), מעשה טרור של ניסיון רצח בצוותא חדא (5 עבירות), מעשה טרור של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות בצוותא חדא (3 עבירות), מעשה טרור של פציעה בנסיבות מחמירות בצוותא חדא (2 עבירות) וכניסה לישראל שלא כדין.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נתנאל בוג'ו, הנאשמים תכננו לבצע פיגוע רצחני בישראל, זאת ממניעים לאומניים ואידיאולוגיים, ובמטרה לגרום למותם של יהודים ישראלים באשר הם. לצורך כך, הצטיידו הנאשמים, מבעוד מועד, בסכינים וגרזנים, ונכנסו לישראל שלא כדין בתאריך 5.5.22. בהגיעם לעיר אלעד, רצחו הנאשמים את הנהג שהסיע אותם בדקירות סכין מרובות בפניו ובצווארו ומיד לאחר מכן יצאו למסע הרג ברחובות העיר, כשהם חמושים בגרזנים.

ראש העיר אלעד על הפיגוע

במהלך מסע ההרג רצחו הנאשמים 2 קורבנות נוספים וניסו לרצוח 5 אזרחים נוספים כשהם גורמים להם חבלות חמורות ופציעות. לאחר מכן, נמלטו מהמקום והמשיכו במנוסתם משך 3 ימים, עד שנלכדו לאחר מצוד נרחב של כוחות הביטחון.

כזכור, בטבח האכזרי באלעד נרצחו שלושה: יונתן חבקוק הי"ד, בועז גול הי"ד ואורן בן יפתח הי"ד. המחבלים השתמשו בגרזנים על מנת לבצע את זממם.

לאחר שלושה ימים של חיפושים ומצוד נרחב, המחבלים אותרו כשהם מסתתרים בין השיחים בשטח פתוח בסמוך לעיר אלעד. השניים לא התנגדו למעצר ונכנעו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר