איים 'להצית' אותו

תיבת מתכת בראש: המוכר תקף את עורך דינו ונעצר

כתב אישום נגד חשוד שניסה להצית את עורך דינו למוות אחרי שהתגלע בין השניים סכסוך עסקי לגבי רכישת דירה במעלה אדומים; הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו (משפט, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כתב אישום הוגש נגד תושב מעלה אדומים שניסה להצית את עורך דינו לאחר שהתגלע בין השניים סכסוך עסקי. כך הודיעה היום (ראשון) הפרקליטות.

על פי כתב האישום, המתלונן, עורך דין במקצועו, בעבר ייצג את החשוד בתביעת נכות. על פי כתב האישום, במסגרת ההיכרות בין השניים רכש המתלונן מהנאשם בית ובעקבות עסקת הנדל"ן התפתח סכסוך בין השניים.

בפרקליטות אומרים כי "לפני כשבוע הגיע הנאשם למשרדו של המתלונן כאשר הוא מצויד בבקבוק חצי ליטר בנזין וכן במצית. הנאשם המתין להגעת המתלונן, אז דרש ממנו להעביר לו באופן מידי את הכסף אותו הוא חייב לו לטענתו. בין השניים החל ויכוח במהלכו איים הנאשם על המתלונן כי ישרוף אותו.

"כאשר הגיעו שוטרים למקום הם ניסו לפתוח את הדלת אך הנאשם סירב לפתוח. בזמן שאחת השוטרות שוחחה עם הנאשם, הצליח המתלונן לקחת את הבקבוק מידיו של הנאשם ולזרוק אותו מהחלון".

עוד אומרים בפרקליטות כי "כתוצאה מכך נוצר עימות בין המתלונן לנאשם והנאשם הכה את המתלונן בראשו באמצעות תיבת מתכת. בשלב זה הצליחו השוטרים לפרוץ למשרד דרך חלון אחורי ולעצור את הנאשם".

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות סחיטה באיומים, כליאת שווא ותקיפה סתם. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר