"כעס כשפגע באינטרס שלו"

קליין מודה: "לא היה למילצ'ן אינטרס כלכלי בקשר עם ביבי"

החקירה הנגדית בתיק המתנות נפתחה היום בשאלה, האם למילצ'ן היה אינטרס כלכלי בקשר עם נתניהו • עוה"ד חדד הציג תמלילים מחדר החקירות, שמילצ'ן כעס כשנתניהו לא עזר לו (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הדס קליין ועמית חדד, היום בבית המשפט (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

משפט נתניהו - תיק 1,000: החקירה הנגדית של העוזרת לשעבר מילצ'ן, הדס קליין, נמשכת היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים. בשל הפגרה בבתי המשפט, היום, זה היום האחרון לעדותה של קליין עד לספטמבר - שבית המשפט יחזור מהפגרה.

בפתח המשפט היום, החליט פרקליטו של נתניהו, עמית חדד, לבדוק האם היה בקשר בין נתניהו למילצ'ן אינטרס כלכלי, העדה הבהירה: "היה לו כוח כשהוא היה יכול להגיד אני חבר של ראש הממשלה, אך לא היה לו אינטרס כללי, ארנון לא היה זקוק להם בכלל, אבל היה לו תמיד דלת פתוחה אצל משפחת נתניהו - מתי שרק רצה, הוא היה מתקשר לטלפון הישיר של נתניהו".

השופט ברעם שאל את העדה, האם ארנון מילצ'ן לא היה זקוק לנתניהו? והיא ענתה: "לא, הוא לא היה זקוק לו, רק כשהוא היה צריך ויזה הוא חייג לנתניהו. כשהוא מכר את החברה שהייתה לו בישראל, שמעון פרס המנוח אמר לו תמכור שלא יגידו לך 'הון שלטון'".

הפרקליט חדד שואל את העדה, האם מילצ'ן לא רצה תמורה על מה שנתן לנתניהו, העדה ענתה: "ארנון לא חיכה שנתניהו יעזור לו במיזמים שלו, זוכרת שלפני מספר שנים, הגיע לארץ רואה חשבון לפגישה עם מילצ'ן, ארנון מחפש את נתניהו, מכיוון שהוא שמע שיש פגישה מדינית עם ראש ממשלת קפריסין, וארנון ביקש שאשיג את נתניהו, אני סירבתי להתקשר, זה אמנם לא היה שוחד, אבל ארנון הרגיש שהוא יכול להשיג את נתניהו בלחיצת כפתור".

בשלב זה חדד מציג תמלולים מתוך החקירה של מילצ'ן במשטרה, מילצ'ן, סיפר שכשנתניהו היה שר האוצר, הוא זעם עליו כשקיבל החלטה שפוגעת באינטרסים שלו, כשפנה לנתניהו, הוא ענה לו - אני שר אוצר, זה מה שטוב למדינה וזה מה שאעשה.

מילצ'ן סיפר, זה ממש הרשים אותי המהלך הזה של נתניהו והרגשתי הערכת כבוד כלפיו. אני לא מזלזל בו, אבל בשיחות שלי איתו, יש לו משהו משיחי, הוא חושב שהוא מגן על הישות היהודית מול דוד וגוליית, האיראנים עם פצצות, אין לו פחד. הוא אמר לי, דרך אגב שבאפריקה מצאו פיל עם עור של ביבי.

מילצ'ן, גם הדגיש בחקירה במשטרה, כי הוא מעולם לא ביקש מנתניהו עזרה בשום דרך שהיא, לגבי העסקים שלו הוא אמר; "לא רק שלא ביקשתי, גם לא קיבלתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר