זדורוב יישאר בכלא?

הראיה המזכה את זדורוב: התביעה מסתפקת לגבי הראיה

בפרקליטות התייחו היום לראיה המטלטלת של השערה שנמצאה בזירה - ומתייחסים בחשדנות לראיה. בפרקליטות אומרים כי הראיה תשקל לאחר חוות דעת מהמכון (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זדורוב יישאר בכלא? (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

הטלטלה במשפט החוזר של רומן זדרוב: היום בצהריים (רביעי) הודיעה הפרקליטות כי תבחן את הראיה החדשה אך לא תשנה בשלב זה את הדיונים.

על פי הודעת הפרקליטות, "כאשר יובהרו עד תום משמעויות חוות הדעת של המכון, ולאחר חקירת המומחים בעניינה של ראייה זו, הפרקליטות תשקול את משמעות הראייה ושילובה במארג הראייתי הקיים בתיק, ותציג לבית המשפט את עמדתה ביחס אליה. הגעה לחקר האמת היא הדבר היחיד שעומד לנגד עיניה הפרקליטות בכל תיק, ובתיק זה בפרט."

"בתוך כך, הודיעה היום הפרקליטות לביהמ"ש כי אינה מתנגדת לכך שההגנה תשוב ותעיד מומחים מטעמה בעניין זה, ובלבד שיגישו חוות דעת מטעמם." נכתב.

עוד אמרו כי הראיה "עוסקת בדנ"א מיטוכונדריאלי. בהינתן התשתית הראייתית הקיימת, ובשים לב לאופי של ראיית הדנ"א המיטוכונדריאלי, על פניו ערכה הראייתי של הראיה החדשה הוא מוגבל.

יחד עם זאת, פרקליטות המדינה לומדת את חוות הדעת, ובין היתר בוחנת את האפשרות להתייעץ עם מומחים נוספים בעניין זה, כדי לעמוד על המשמעויות האפשריות של חוות הדעת ואת השלכותיהן."

כפי שדווח בהרחבה ב'כיכר השבת', השערות שאותרו נמצאו תואמות בבדיקת DNA מיטוכונדריאלי לאדיר חבני, בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו, ששמה נקשר בפרשה עד שזוכתה מחוסר אשמה. יצוין, כי בזירה נמצאו 18 שערות, כאשר 17 מתוכן נמצאו תואמות לתאיר ראדה ז"ל והיום כאמור נמצאה התאמה לחבני.

על פי הדיווח, שמו של חבני לא עלה היום לראשונה, ובפרשת הרצח הוא כונה א"ח, בזמנו הוא טען, כי בת זוגו אולה קרבצ'נקו - שכונתה א"ק, הודתה לו כי היא זו שרצחה את ראדה. בתוכנית 'צל של אמת' שעסקה ברצח ראדה, חבני סיפר כי בת זוגו לשעבר רמזה לו על הכוונה שלה לרצוח - ביום הרצח ואח"כ היא גם התוודתה בפניו. קרבצ'נקו כמובן הכחישה כל קשר למה שתואר.

לפני מספר שנים, נמצאה התאמה לחבני בשערה נוספת, ואז הוא טען כי בת זוגו היא זו שרצחה את ראדה ולבשה את מכנסיו באותו יום. יודגש, כי עד כה לא נמצאו שערות של זדורוב בזירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר