במהלך הטיול

התנגש בסוס דוהר ופוצה בסך של 400,000 ש"ח

המשפחה שסיימה את הטיול בבית חולים עם עגמת נפש, תזכה לפיצוי גדול של 400,000 ש"ח, לאחר שסוס דהר בעוצמה לעבר רכב המשפחה ופצע אותם • הסיפור המלא (משפט, חרדים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
רכב המשפחה והסוס המת (צילום: עמוס בוכריס)

הרב יעקב, מנהל תלמוד תורה בן 45, המתגורר באופקים, יצא עם משפחתו לחופשה, אך הם לא תיארו לעצמם איך תסתיים החופשה. היום (רביעי), לאחר שנה וחצי, הגיע הפיצוי הכספי הגדול על הרס החופשה והנכות שנשארה.

לפני כשנה וחצי, נסעו המשפחה מאופקים לטיול משפחתי. בנסיעה בדרך חזרה לביתם, שני סוסים גדולים הגיחו לפתע לאמצע הכביש, כאשר הם דוהרים כנגד כיון התנועה היישר לרכבם של בני המשפחה.

יעקב לא הצליח לבלום או להסיט את רכבו לצד הכביש והסוסים פגעו ישירות ברכבם של בני המשפחה. רכב המשפחה נהרס והושבת ואחד הסוסים מת במקום.

בני המשפחה הובהלו לבית החולים, שם אובחן כי הם סובלים מחבלות קלות, מלבד יעקב שאובחן כסובל משברים בשתי ידיו. יעקב נותח בידיו תוך שרופאיו קיבעו את שבריו עם פלטינות. הוא נבדק ע"י מומחה רפואי שקבע כי נותרה לו נכות בשיעור של 19%.

רכב המשפחה אחרי התאונה

יעקב מספר על מה שקרה לו: "ממש הלם מוחלט מה שקרה שם. נסעתי במהירות המותרת בדרכי הביתה, לפתע משם מקום הרגשתי חבטה עצומה וראיתי סוס בתוך הרכב שלי. המראה היה מזעזע ומבהיל. בהלה איומה, לחץ וחרדה. בנוסף גם הרגשתי כאבים עזים בידיים ולא הצלחתי להניע אותן. הילדים והאישה נפגעו קלות אך היו מאד מבוהלים. ממש חסד השם שלא נפגעו".

עו"ד דניאל שריד אשר ייצג את בני המשפחה בתביעת הביטוח הוסיף ואמר: "מדובר בסוסים שברחו מחווה סמוכה לאזור התאונה. בעל החווה לא דאג לשמור על הסוסים ועל כן ברחו. מדובר בתאונה מצערת ולא היה בכוחו של יעקב לצפות אותה ובטח שלא למנוע אותה. העובדה שבעלי חיים משוטטים בסמוך לנתיבי תחבורה הינה מקוממת. יש למנוע זאת ע"י אכיפה".

עו״ד דניאל שריד | צילום-סטודיו גולן

"יש כאן עניין של צער בעלי חיים וסיכון חיי אדם. לאחר דין ודברים מול חברת הביטוח אשר בטחה את רכב המשפחה בביטוח חובה".

כך או כך, בסופו של תהליך משפטי מייגע, סוכם כי יעקב יפוצה בסך של 400,000 ש"ח וזאת בהתאם לנכותו. שאר בני המשפחה אף פוצו בסכום כספי מכובד, בהתאם לנזק הקל יחסית שנגרם להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר