ח"כ יעקב אשר בפורום:

" ההנהגה החרדית בלשכת עוה"ד עושה מהפכות בצורה מקצועית ושקטה"

במפגש מיוחד של פורום עוה"ד החרדים בהשתתפות עשרות עורכי דין שקיים עו"ד יוסף ויצמן ,השתתף ח"כ הרב יעקב אשר שאמר לו כי: "הציבור החרדי זכה שפורץ הדרך בעולם חדלות הפירעון נמצא דווקא בין שורותיו" (משפט)

עוה"ד בפורום עורכי הדין החרדים (צילום: באדיבות המצלם)

בשבוע שעבר התקיים מפגש מיוחד של פורום עורכי דין דתיים וחרדים סביב שולחן עגול בהשתתפות ח"כ הרב יעקב אשר. הפורום התקיים בראשות עו"ד יוסף וייצמן מבכירי הפרקליטים, בעל משרד עו"ד המפורסם בתחום פשיטות רגל והוצאה לפועל והמשנה ליו"ר לשכת עורכי הדין בישראל

בפורום השתתפו עשרות עורכי דין בכירים, ביניהם עו"ד מנחם מושקוביץ, היועץ המשפטי של דגל התורה, עו"ד חיים חזקיה, סגן יו"ר מחוז מרכז, עו"ד שימי גרוס מ"מ יו"ר ועדת חדלות פירעון במחוז מרכז ועורכי דין נוספים.

במהלך הכינוס דנו המשתתפים בשורה של נושאים הנמצאים על סדר היום של הציבור החרדי, כוללים בנושאי דת ומדינה וההשלכות המשפטיות הנגזרות מסוגיות אלו וההערכות מהבחינה המשפטית לנושאים אלו.

בהמשך הכינוס התקיים סיום מסכת ע"י אחד מעורכי הדין והמשתתפים הוזמנו ליטול חלק במעמד.

במהלך הכינוס אמר ח"כ הרב יעקב אשר למשתתפים כי במהלך הקדנציה שבה כיהן כיו"ר ועדת החוקה של הכנסת היה לו את הכבוד להתייעץ עם עו"ד יוסף ויצמן ולקבל את חוות דעתו המקצועית בנושא של חדלות פירעון. "יש לך הזכות להוביל את הנושא של חדלות פירעון בציבור החרדי ובכלל. הציבור החרדי זכה שפורץ הדרך בעולם חדלות הפירעון הארצי נמצא דווקא מבין שורותיו. אני רואה את ההנהגה החרדית בלשכת עורכי הדין ואני נפעם איך הם עושים מהפכות בצורה מקצועית ובשקט".

בהמשך ציין ח"כ הרב יעקב אשר כי בקדנציה הבאה, במידה ותהיה לו האפשרות הוא ירצה לכהן שוב כיו"ר ועדת חוקה לאחר שהבין את הכח העצום והיכולות לסייע לציבור החרדי.

פורם עורכי הדין החרדים, ובראשם המארח עו"ד יוסף ויצמן, הודו לח"כ הרב יעקב אשר על השתתפותו במפגש המיוחד ועל התמיכה הרבה לה הם זוכים בכל ימות השנה, לטובת הציבור החרדי כולו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר