הצליחו לגנוב כסף

עם כיפות: פרצו לבית כנסת ביום כיפור ונתפסו | תיעוד

כתב אישום הוגש כנגד שני קטינים מירושלים, בחשד שפרצו לבית כנסת חב"ד בירושלים ביום כיפור ובעוד הזדמנויות, גרמו נזקים למקום וגנבו כספים מקופת הצדקה | צפו בתיעוד הגניבה ביום כיפור ממצלמות האבטחה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפריצה לבית הכנסת (צילום: מצלמות אבטחה)

בבית כנסת חב"ד בצפון ירושלים, בשכונה לא-חרדית, התרחשו לאחרונה מספר אירועי פריצה, כולל ביום כיפור האחרון, גבאי בית הכנסת התלוננו במשטרה שהצליחה לשים את ידה על שני קטינים החשודים במעשה, במשטרה הגישו כתב אישום כנגד שני הקטינים.

על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בירושלים, מדובר בשני קטינים, שהגיעו במספר הזדמנויות כולל כאמור ביום כיפור, ופרצו לבית כנסת השייך לחסידות חב"ד באחת משכונות צפון ירושלים.

הקטינים שהגיעו עם כיפות פרצו את דלת הזכוכית עם אבן, ולאחר שהדלת נופצה הם פרצו לבית הכנסת וגנבו כספים מקופות הצדקה.

לאחר הפריצות פתחו בתחנת שפט במחוז ירושלים בחקירה ועצרו את החשודים.

בתום החקירה הוגש כתב אישום על ידי יחידת התביעות של ירושלים, קצינת החקירות של תחנת שפט,טל פרנסה סיפרה ל'כיכר השבת': "מדובר במעצר של שני חשודים שבזכות חקירה יסודית של חוקרי תחנת שפט במחוז ירושלים, אותרו".

"החשודים המעורבים במספר התפרצויות לבתי כנסת ובגניבות במהלך יום כיפור. עם סיום החקירה לפני מספר ימים, הוגשו כנגדם כתבי אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים. משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד עברייני הרכוש, במטרה לשמור על שלום הציבור ורכושו".

צפו בתיעוד הפריצה מיום כיפור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר