לא יוכל לפרסם נגד התובעת

בקשה לצו הרחקה מפעיל שפרסם נגד תובעת במשפט נתניהו

לאחר שפעיל הימין המוכר פרסם סרטון ברשת החברתית נגד ליאת בן ארי ובני משפחתה - פנתה היועצת המשפטית לממשלה לבית המשפט ע"מ שיוציא צו למניעת הטרדה מאיימת כנגדו (משפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
רמי בן יהודה (צילום: גדעון מרקוביץ'/פלאש90)

הפרסומים נגד התובעת בתיקי נתניהו: היועצת המשפטית לממשלה הגישה לבית משפט השלום בת"א בקשה לצו למניעת הטרדה מאיימת כנגד פעיל הימין המפורסם רחמים בן יהודה, ביחס למשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית, עו"ד ליאת בן-ארי המשמשת כתובעת בתיקי נתניהו, ולבני משפחתה, בין היתר בגין פרסומים שפרסם בעניין בנה.

בית המשפט בתל אביב נענה לבקשת היועמ"ש והורה כי עד להחלטה אחרת ייאסר על בן יהודה ליצור קשר עם בן-ארי ובני משפחתה, בעצמו או באמצעות אחרים מטעמו, במישרין ובעקיפין, ולהטרידם בכל דרך שהיא.

בבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד ניר גנצ'רסקי מפרקליטות מחוז ת"א התבקש בית המשפט להורות לבן יהודה, להימנע מלפרסם ברשתות החברתיות כל פרסום הנוגע לבנה של עו"ד בן-ארי ולהסיר כל פרסום מאיים. כמו כן התבקש בית המשפט להורות לו להתרחק מבן-ארי ומבני משפחתה.

היועמ"שית הבהירה כי הגשת הבקשה נועדה לצאת חוצץ נגד כל ניסיון להטיל אימה, לזרוע פחד ולמנוע מעובדי הציבור מלמלא את תפקידם נאמנה, למען הציבור ולטובתו וכמובן להגן על עובדי הציבור שלא יסבלו מהטרדות, הפחדות וכו'.

בן יהודה, כך נטען ע"י היועמ"שית, פרסם ברשת חברתית סרטון הנוגע לבן-ארי ובני משפחתה, בו הוא מתבטא באופן אלים, בוטה, בעל טון מאיים, תוך שהוא מפנה את הדברים ישירות לבן-ארי ולבנה. והכל במטרה להטריד את מנוחתם של בן-ארי ובנה, להלך עליהם אימים ולפגוע בשלוות נפשם.

בבקשה שהגישה היועמ"שית לבית המשפט, ציינה היועצת המשפטית לממשלה כי כנגד רמי בן יהודה כבר הוצא בעבר צו למניעת הטרדה, לאחר שהטריד את רעייתו של חבר הכנסת זאב אלקין.

כאמור, בית המשפט נענה לבקשת היועמ"שית והוציא את הצו המבוקש כנגד פעיל הימין תוך שהוא מציין כי "אין במתן הצו כדי לחרוץ דעה על המשיב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר