"אל תתעסק איתי"

הוגש כתב אישום נהג תוקף נהג הרכב החרדי מבני ברק

משטרת ישראל הגישה כתב אישום כנגד החשוד בתקיפת נהג רכב חרדי בשבוע שעבר בבני ברק - באמצעות קסדת קורקינט, בעבירות של תקיפה סתם, איומים, סירוב לבדיקת שכרות עפ"י דרישת שוטר וסירוב להיבדק בדיקת נשיפה (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רגעי התקיפה בבני ברק (צילום: סעיף 27א')

בתום חקירה מאומצת של המשטרה הוגש היום (ראשון) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד חשוד בגין איומים ותקיפה סתם על רקע שימוש בדרך.

המשטרה פתחה בחקירה ביום שני בשבוע שעבר, עם קבלת תלונה מנהג בגין איומים ותקיפה על רקע שימוש בדרך בבני ברק.

על פי התלונה, המתלונן פנה עם רכבו לרחוב חד סטרי בעיר, ואילו הנאשם, רכב על קורקינט ונכנס אל הרחוב בניגוד לכיוון התנועה. באותן הנסיבות, צפר המתלונן לכיוון הנאשם על מנת שישים לב לכיוון הנסיעה.

רגעי התקיפה בבני ברק

בתוך כך, בתגובה, עצר הנאשם את נסיעת הקורקינט, חסם את נתיב נסיעתו של הרכב, ירד מהקורקינט, הוריד את הקסדה מראשו והחל להתקדם לכיוון הדלת השמאלית של הרכב, מקום מושבו של המתלונן, פתח את הדלת הנהג והטיח הקסדה בראשו של המתלונן. בנוסף, איים הנאשם על המתלונן בפגיעה שלא כדין בגופו באומרו לו: "אני אשבור אותך... אל תתעסק איתי".

השוטרים פתחו בסריקות מהירות אחר החשוד, הובילו לאיתורו ברחוב סמוך כאשר נדף ממנו ריח חזק של אלכוהול ונשא עימו בקבוק אלכוהול ועצרו אותו לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

בסיומה של חקירה מאומצת של חוקרי תחנת בני ברק, הגישה היום יחידת התביעות של מחוז ת"א הגישה כתב אישום כנגד החשוד, בן 29 מבני ברק בעבירות של תקיפה סתם, איומים, סירוב לבדיקת שכרות על פי דרישת שוטר, סירוב להיבדק בדיקת נשיפה ונהיגת רכב בהיות הנהג שיכור וכן בקשה למעצר עד לתום ההליכים.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר