ארבל: "הוא אובססיבי" • צפו

'בגץ דרעי' | אליעד שרגא תקף את ח"כ ארבל: "תעיפו אותו"

יו"ר התנועה לאיכות השלטון זעם במהלך הדיון לפסילת שר הפנים והבריאות דרעי והתעצבן על חבר הכנסת משה ארבל וקרא "להעיף אותו" (משפט)

(צילום: הרשות השופטת | צילום חיצוני: חיים גולדברג כיכר השבת, יונתן זינדל פלאש 90)

במהלך הדיון הסוער שמתקיים היום (חמישי) בבית המשפט העליון ומשודר בשידור חי אודות הבקשה לפסול את שר הפנים והבריאות אריה דרעי מלכהן כשר בממשלה, התפרץ בכעס יו"ר התנועה לאיכות השלטון אליעד שרגא.

במהלך הדיון, קרא חבר הכנסת משה ארבל כי הוא "מבקש מבית המשפט להתנגד לשקרים שנאמרים פה פעם אחר פעם מהאובססיבי הזה. מבקש להוציא את האובססיבי הזה מבית המשפט".

בתגובה, עורך הדין אליעד שרגא הגיב בכעס: "צריך להעיף אותו מפה. יש פה ביטחון, שיקח ויעיף אותו".

עורך דינו של אריה דרעי, נבות תל צור, טען בדיון, כי העבירות הישנות של דרעי - נמחקו ועל כן אסור לקחת אותן בחשבון והבהיר כי הצהרתו לאחר ההרשעה שיפרוש מהכנסת הייתה אירוע נדיר של אי הבנה, וכי לא הייתה הבטחה לפרוש לגמרי מהפוליטיקה.

"זה עוול לחבר בין העבירות של שנות ה-90 לאלו של 2022", טען עורך דינו של דרעי.

נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות השיבה לו: "בכל המקרים שדרעי הורשע, הוא היה עובד ציבור ופגע בקופת הציבור".

נציגו של ראש הממשלה נתניהו, עורך הדין מיכאל ראבילו, הסביר כי לבית המשפט אין סמכות לבטל את החוק, מכיוון שהחוק מבוסס על חוק יסוד, השופטים ניסו לערער על הקביעה וראבילו הסביר: "נציגי הציבור בכנסת עומדים לבחירה כל ארבע שנים, כאשר הציבור יסבור שהחוק הוא פסול, הוא יצביע אחרת. בינתיים 2.3 מיליון אזרחים רוצים לראות את אריה דרעי כשר בממשלה; אין מקום בעולם שיש התערבות כזו בהחלטות של ראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר