בשיחה עם להב 433

ברדוגו: היועמ"שית מנסה 'לתפור תיקים' לחברי הקואליציה

לטענת הפרשן הפוליטי, בימים האחרונים נערכה שיחה מטרידה בין ראש להב 443 לבין היועצת המשפטית לממשלה - בהרב מיארה, בה היא תהתה מדוע אין חקירות נגד חברי הממשלה (חדשות משפט)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
היועמ"שית בהרב מיארה (צילום: Shir Torem/Flash90)

האם היועצת המשפטית לממשלה שמונתה בזמן הממשלה היוצאת - גלי בהרב מיארה, מנסה לתפור תיקים לחברי הממשלה הנוכחית, על פי הפרסום הערב (רביעי) של יעקב ברדוגו ב'ערוץ 14', התשובה היא חיובית.

על פי הדיווח, היועמ"שית שוחחה לאחרונה עם ראש להב 433 והיא ביקשה ממנו לברר מדוע אין חקירות שלטונית כנגד חברי הממשלה.

השיחה לטענת ברדוגו התקיימה בין שני האישים שהוזכרו, אך טרם ברור האם באותה שיחה השתתפו גם גורמים מהפרקליטות או בכירים אחרים ממשטרת ישראל.

לדברי ברדוגו, היועמ"שית בעצם אומרת לראש להב, כי היא צריכה כלים משפטיים כדי להילחם בממשלה הנכנסת, ולכאורה היא מנסה לתפור תיקים, כדי להילחם בהם.

בערוץ 14 פנו לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, לשר המשפטים יריב לוין וליועצת המשפטית לממשלה בהרב מיארה – כדי לקבל את תגובתם לשיחה, אך אלו בחרו שלא להגיב.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה על הדיווח: "במשטרה מתנהלים תיקי שחיתות ציבוריות בזהירות והסודיות הראויה, תוך שמירה על כבודם ומעמדם של חשודים. נציין כי עוד בטרם נפתחת חריקה, מתבצעות בדיקות רבות של דיווחים, בחלקם אנונימיים, אודות אנשי ציבור וככל שמתקבל מידע, הוא נבדק במקצועיות וברגישות"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר