זינגער בכיכר

הזמר שפיזרו עליו שטרות והזמרים שנכנעו ללחץ

'זינגער בכיכר': כל הנייעס החמים של המוזיקה היהודית במקום אחד. מי הזמר שהיה השבוע בניו יורק, מי חתן היומולדת שאיבד על הבמה מול כל הקהל את המתנה שקיבל וטעימות בלעדיות ממופעים (זינגער)

זינגער | כיכר השבת |
(צילום: סטודיו כיכר)

הזמר האהוב מוטי שטיינמץ, תועד השבוע בדואט עם הזמר הססגוני ליפא שמלצער לשיר "ארזי הלבנון", בחתונה יוקרתית בניו יורק כשהוא מלווה בתזמורתו של יוסי שטינדיג ומקהלת ידידים. זינגער שקופא בקור הירושלמי, מתנגד בכל תוקף לנסוע לניו יורק הקפואה לחתונות שהוא לא הוזמן אליהן.

(מוטי אטיאס)

'זינגער' בהחלט לא מתנגד לצפות בסרטונים נוספים מעלילותיו של שטיינמץ בניו יורק והפעם קטע מרגש מתוך החופה - "קול ברמה", שטיינמץ לא בכה הפעם אבל בהחלט ניתן לראות שהוא מתרגש.

מי שלא נסע כמו הבן שלו יחד עם שטיינמץ לניו יורק, הוא המלחין הנודע ר' חיים בנט שעצר להתרעננות בבית חב"ד בכביש 6 שבראשות הרב מנחם מנדל מקמל. אל המלחין ניגשה חבורת אנשים שזיהתה אותו והם סיפרו לו שהם אוהבים את שיריו - הם פצחו יחד בשירה מחממת לבבות, כשבנט שולף את המפוחית מכסו.

(צילום: יוסף נווה)

לעומת שטיינמץ שנסע לניו יורק, היו כאלה שנסעו למקומות שהתגלו השבוע כמלחיצים הרבה יותר, הפייטן והחזן יחיאל נהרי, תועד בשירה בהילולת הצדיק הרב חיים פלאג׳י זצ״ל באיסטנבול, שערך הרב שלמה זביחי. 'זינגער' התרשם מהמאוולים של נהרי ומאז הוא מתאמן על זה. השכנים שוקלים הגשת תביעה.

( איציק זביחי)

במהלך אירוע למנהלי תרבות תורנית מכל רחבי הארץ, חגגו לזמר והיוצר שולי רנד, יום הולדת וחתן השמחה איבד את הבלונים שקיבל, צפו בתיעוד המחויך. 'זינגער' מברך את החתן האהוב במזל טוב ורוב אושר ושלווה.

הזמר והיוצר שולי רנד, תועד גם בשירה באירוע לציון 100 שנה לבית הכנסת הגדול בתל אביב. 'זינגער' בהתחלה לא הבין איך האירוע הצבעוני קשור לבית כנסת, אבל אז נזכר שבמדינת תל אביב החוקים קצת שונים.

רגע לפני השקת הלהיט 'שיר הביטחון': הזמרים עמירן דביר ושוקי סלומון תועדו בהופעת בכורה עם השיר המדובר, במהלך מופע ט"ו בשבט יחד עם המוזיקאים 'אלייצור', אורי אלטבוים והגיטריסט המצליח ברק גרוסברג, שאירח את המופע כולו. מקורבים לצלחת טענו באוזני 'זינגער', כי דביר וסלומון נכנעו ללחץ הקהל במופע שדרש מהשניים לבצע את 'שיר הביטחון', 'זינגער' שוקל אם הוא השתכנע. צפו בביצוע וגם בטעימות נוספות מהמופע הגדול.

(משה טאירימוב)

הזמרים ישי ריבו ושלמה כ"ץ תועדו השבוע במופע סגור של ארגון 'יד לעולה' שם ביצעו יחד את שירו המרגש של קרליבך "מלוך". למרות שהימים הנוראים אמורים להגיע רק עוד יותר מחצי שעה, 'זינגער' סולח לזמרים על העיתוי ועל העובדה שריבו מבצע את השיר הזה בכל פעם שהוא צריך לפגוש משהו שקשור לקרליבך, אבל נו... הביצוע מרגש.

השבוע ערב טו בשבט, תועד הזמר והיוצר יוסף קרדונר יחד עם נגן הקמנצ'ה המצליח נעם שפייר, כשהם מנגנים בקומזיץ פרטי ייחודי. צפו בטעימה קטנה מתוכו.

(ג'פרי וייסברג)

הזמר משה קליין או שאולי לצורך האייטם הזה הוא יותר משה חדד, תועד השבוע בשירה מסורתית בהילולת רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל בביתו של איש העסקים הבני ברקי מאיר חמו.

(שי מלכה)

הזמרים יצחק מאיר ואברימי רוט תועדו במופע משותף מרגש, בהיכל בית המדרש ליבא-בעי, בפרדס-חנה. 'זינגער' שמ להציג בפניכם טעימה עסיסית מתוכו.

(שמואל ניבן)

הנער המוכשר (והרזה) חיים ציפל, שיחרר השבוע ביצוע לייב שלו ל"בין קודש לחול" שביצעו במקור שולי רנד ואמיר דדון, מתוך מופע של 'מעגל הידידות' למען ילדים מיוחדים. 'זינגער' שיודע שציפל כבר מגיע כמה שנים למופע המיוחד, מפרגן לציפל בחום.

הזמר חיים ישראל תועד בשירה וסלסול באירוע הכנסת ספר תורה ובר מצווה יוקרתי לבנו של המיליונר החרדי אבי הדר, בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת', נראה אחד האורחים שנהנה משיריו של ישראל - מפזר כסף על חולצתו של הזמר. בפעם האחרונה ש'זינגער' שר באירוע, היושב לידו פיזר עליו רק טחינה.

(צילום: נתנאל הלפרין)

הזמיר רפאל מלול, מפציע בעוד ביצוע מצוין לקאלסיקה החסידית של פריד "שערי דמעות". 'זינגער' שומע במלול יותר מידי אברהם פריד, אבל עדיין אוהב את הקול והרגש.

המעבד יואלי דיקמן תועד בשבוע שעבר בהקלטות אחרונות לאלבומו של הזמר החסידי מאמריקה אברהם מרדכי שוורץ. 'זינגער' בינתיים לא התרשם במיוחד מהסרטון הקצרצר, והוא מחכה לתוצאה הסופית שצפויה להיות מרשימה כרגיל.

הגשה: נתנאל לייפר, שותף מפיק: איציק אוחנה

'זינגער בכיכר' עם כל חדשות המוזיקה, אייטמונים, קטעים מהופעות, להיטים שבדרך וכל מה שמוזיקלי. אז אם יש לכם חומר רלוונטי, 'זינגער' מחכה לכם - nl@kikar.co.il או בוואטסאפ: כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר