פידבק זכה בתקציב "קפה קפה"

משרד הפרסום 'פידבק' מוסיף לאוסף עוד לקוח גדול ומודיע כי זכה בתקציב הפרסום של רשת 'קפה קפה' על כל מותגי המשנה שלה, לחם בשר, פרש קיטשן, לבורטוריו ועוד (פרסום)

שושי מילר | כיכר השבת |
סניף קפה קפה במושבה הגרמנית (צילום: GS עיבוד, כיכר השבת)

משרד הפרסום המצליח "פידבק" של בינה פלדשטיין מוסיף עוד לקוח גדול לאוסף. בהודעה שהוציא המשרד נכתב כי תקציב הפרסום למגזר הדתי והחרדי של רשת 'קפה-קפה' הכולל את כל מותגי הקבוצה: 'לחם-בשר', 'לחם-ארז', פרש-קיטשן, לבורטוריו די פסטה, רובן ועוד, יעבור מעתה והלאה דרך המשרד הצעיר (יחסית).

תקציבי הפרסום של הרשת יעברו דרך פלדשטיין אך לא רק התקציבים הכלליים אלא גם של הזכיינים הפרטיים והמקומיים.

גורמים בענף מציינים כי בתוך שלוש שנות קיומו, פידבק מחזיק בתקציבי הפרסום של קבוצת בנק לאומי, איילון ביטוח, קבוצת טמפו, אלבר, יפה נוף פלדהיים, פאר מקדושים, מחסני תאורה, קדם ישראל, אשדר, רולטיים ועוד כך שאין ספק כי מדובר בצמיחה מטאורית רציפה לאורך כל אותה התקופה.

"בכירי המשק ומנהלי החברות יודעים שבפידבק הם מוצאים אוזן קשבת ומקצועית לצד הבנה מעולה של צורכי הלקוח והפתרונות השיווקיים והפרסומים המותאמים במיוחד לקהל המטרה- המגזר החרדי" אומר חבר שנהנה לפרגן לקולגה.

בינה פלדשטיין שימשה כמנהלת מערך יחסי הציבור וקשרי החוץ בעיריית בני ברק וכמנהלת הפרויקטים ויחסי הציבור ב"עזר מציון" לצד ייעוץ אסטרטגי לחברות מובילות במשק הישראלי. לאחר עיריית בני ברק עבר פלדשטיין ל"טריו" והביאה עמה מתודות ניהוליות מעניינות ואף גייסה לשורות החברה לקוחות חדשים. לאחר תקופה ב'טריו' עזבה פלדשטיין ופתחה את 'פידבק'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר