לקראת ל"ג בעומר

מאחורי הקלעים: צילומי הסרט על רשב"י

במאי הקולנוע יהודה גרובייס שסיים לאחרונה את צילום סרטו 'הסיפור הנשכח' על הבעל שם טוב בפולין, ממשיך בקאמבק לסרט נוסף על התנא רבי שמעון בר יוחאי; צפו בתיעוד (מדיה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות: אבי לודמיר)

תיעוד בלעדי ב'כיכר השבת': במאי הקולנוע יהודה גרובייס שסיים לאחרונה את צילום סרטו 'הסיפור הנשכח' על הבעל שם טוב בפולין, ממשיך בקאמבק לסרט נוסף שמצטלם בימים אלו בכפר חשמונאי.

הסרט החדש מבוסס על סיפור המדרש על רבי שמעון בר יוחאי - חייו ותקופתו, ומצולם בכפר חשמונאי על סט אותנטי, עם תלבושות שיובאו במיוחד מרומא ושחקנים מהשורה הראשונה של תעשיית הבידור של ישראל.

בסרט יככבו הידוענים השחקנים: מוריס כהן ורעייתו רותם זיסמן כהן, גולן אזולאי, ישי לפידות, עמירן דביר, שוקי סלומון ושי אברמסון לצד עשרות שחקנים וניצבים חרדים.

מחברת ההפקות גרובייס נמסר: "אנו שמחים לחזור ובגדול עם פרויקט נוסף של מייסד הקולנוע היהודי בארץ ובעולם יהודה גרובייס - סרט על חייו ותקופתו של רשב"י, הסרט שיהיה מוכן לקראת ל"ג בעומר יתן חוויה יוצאת דופן לצופה שלראשונה בהיסטוריה יוכל לחוש את המדרש הידוע על רשב"י על גבי המסך בהשקעה אדירה של מיטב אנשי המקצוע והשחקנים - הקולנוע היהודי חוזר למסך ובגדול!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר