יעקב שוואקי – מופעי קיץ תשע"ג 2013

לאחר שכבש פעמיים את קיסריה ומילא את היכלי המוסיקה, כולל הפקת הענק בהיכל נוקיה שהתקיימה בחורף האחרון בפני כ-10,000 איש, יחזור ארצה (מיד לאחר ט' באב) ענק הזמר החסידי הבינלאומי יעקב שוואקי לשני מופעי קיץ בלעדיים • כל הפרטים (חדשות המוזיקה)

יעקב שוואקי בהופעה (צילום: ישראל ברדוגו)

בשבועות האחרונים יצא לחנויות אלבום ה-DVD המושקע 'שיר לחיילים' שוואקי בהיכל נוקיה. לחובבי הז'אנר מדובר ללא ספק בהפקה הגדולה בהיסטוריית המוסיקה היהודית ודאי, ולדעת רבים גם בכל מופעי המוסיקה הישראלית בכלל.

בשבוע הבא יחזור כאמור שוואקי לגיחה קצרה ארצה לטובת שני מופעים בפני הנופשים בחופשת הקיץ הישראלית. הראשון יתקיים כבר ביום שלישי ט"ז אב (23.7). הלוקיישן: מתחם המופעים הענק 'ספורטק רחובות' שבשנים האחרונות ביסס את מקומו כבמה המרכזית באזור ערי גוש דן והמרכז בתחום מופעי המוסיקה יהודית - חסידית. המופע שמתקיים בחסות עיריית רחובות ושיצא לדרך ביוזמת הפורום הדתי- לאומי בעיר שאחראי להבאת מופעי תרבות מגוונים לעיר המתחדשת במשך כל ימות השנה צפוי כאמור לארח קהל רב שלשמחתו יזכה לפתוח את חופשת 'בין הזמנים' בחוויה מוסיקאלית שכזו.

למחרת, יום רביעי י"ז אב (24.7) יעלה שוואקי צפונה, לביקור ממלכתי ראשון מסוגו בעיר החוף חיפה היישר לבימת אולם המופעים המפואר והחדיש של 'מרכז הקונגרסים' העירוני. מלבד תושביה המקומיים של העיר ותושבי הסביבה יהפוך ללא ספק המופע בחיפה לאבן שואבת גם עבור כל נופשי הצפון שגודשים בהמוניהם בתקופה זאת את אתרי הבילוי והקייט הצפוניים. גם המופע בחיפה מתקיים ביוזמת הרשות המקומית, האגף לתרבות תורנית במשרד החינוך נרתם למשימה מתוך כוונה לסבסד את מחירי הכרטיסים ובכך לאפשר לקהל רב להנות ממופעי הקיץ של שוואקי.

צוות ההפקה של מופעי יעקב שוואקי ידוע בשאיפה מתמדת לחדשנות וכך, כמו במופע נוקיה האחרון משתמשת ההפקה במערכת טכנולוגית מתקדמת המאפשרת להדפיס את כרטיס הכניסה למופע בבית, בדיוק כמו שמדפיסים 'כרטיס טיסה'. כל זאת לנוחיותם המרבית של באי המופע שיוכלו להימנע מהמתנה מיותרת בקופות המופע לאיסוף מעטפות הכרטיסים, אלא יוכלו לרכוש הכרטיסים כבר מראש באתר 'איוונטים שוואקי' j-shows.com ולהדפיס את שובר ברקוד הכניסה למופע ישירות במדפסת הביתית.

להזמנת כרטיסים הקליקו כאן

יעקב שוואקי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר