פריד בסולטן, שוואקי בקיסריה: מופעי הקיץ הגדולים

אז מה יהיה לנו הקיץ הזה? הרבה כיף. זה מתחיל עם החזרה הגדולה של שוואקי לקסריה ממשיך במופע מיוחד של פריד וגם מושקוביץ וסופר • כל המופעים יתקיימו כמתוכנן (מוזיקה)

יאיר טוקר | מקודם |
(צילומים: בערלה שיינר)

כמדי שנה מתבשרים אנו על מופעי הקיץ של כוכבי המוסיקה יהודית- חסידית הצפויים לנו בארץ הקודש. ובשנים האחרונות מי שאמון על המידע הזה ובעצם מרכז בפועל את רכישת הכרטיסים למופעים הינם חברי משרד הכרטיסים "בימות" הירושלמי . מעיון באתר המשרד דלינו את המידע על ההפקות הצפויות והרי הם לפניכם:

מופע אברהם פריד בבריכת הסולטן הפך כבר מזמן לשם דבר ואבן שואבת בכל מה שקשור בעולם המוסיקה יהודית- חסידית. מה שהחל לפני כ 5 שנים באירוע חדשני ופורץ דרך, המשיך ונהפך למסורת שנתית קבועה של מפגש קיץ ירושלמי של חובבי ז'נאר המוסיקה היהודית עם ענק הזמר אברהם פריד.

גם השנה יקיים פריד את המופע, היום יום ראשון, י"ד באב תשע"ד, 10/8/14, בשעה 20:00. לפרטים נוספים לחצו כאן.

פריד יארח לראשונה את הזמר הישראלי- יהורם גאון להופעה חד פעמית ומיוחדת. שיתוף הפעולה על במה אחת של אברהם פריד יחד עם יהורם גאון (קונצזוס ישראלי בפני עצמו) מבטיח חוויה מוסיקאלית יהודית- חסידית של ממש.

הוא חוזר לקיסריה!

יעקב שוואקי במופע חדש מהאלבום 'קולות', לאחר מופע הענק בהיכל נוקיה ת"א לפני כשנה, וסבב מופעי 'קולות' בשלוש יבשות בחודשים האחרונים, ינחת בקיץ הקרוב ענק הזמר היהודי העולמי יעקב שוואקי למופע קיץ מיוחד באמפי הגן הלאומי קיסריה.

בבירור שערכנו מול ההפקה, נמסר לנו כי במסגרת המופע צפוי שוואקי לבצע את מיטב הלהיטים מאלבומו החדש 'קולות' לצד קלאסיקות ודואטים מיוחדים עם כוכב הזמר המקומי והיוצר הישראלי רמי קליינשטיין בכל מקרה כזכור, לשוואקי יהיה זה הביקור השלישי באמפי המוסיקאלי ושענק הזמר מארה"ב מבקר בקיסריה- אנחנו לא מפספסים...

יום שלישי, כ"ג באב תשע"ד, 19/8/14, אמפי הגן הלאומי קיסריה בשעה 20:00. לפרטים נוספים , לחצו כאן.

כל זאת כאמור עוד לפני שני מופעי הענק בירושלים ובקיסריה .

מניסיון העבר ולאור הביקוש הצפוי, כדאי יהיה להקדים, לרכוש כרטיסים מראש ולהבטיח את מקומכם באירועים.

לפרטים ורכישת כרטיסים : 6226* מוקד בימות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר