עממיות: הרב שמואל אליהו שר בפני נערות וילדות

על רקע התמודדותו לרבנות הבירה, הפך סרטון בו נראה הרב שמואל אליהו כשהוא שר את "אל תדאגי ילדה" בפני נערות - לויראלי. עממי או זול? צפו בסרטון המלא בעצמכם והחליטו (מוזיקה, וידאו)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של אייל מיארה)

עממי או עממי מידי? על רקע התמודדותו לרבנות ירושלים היום (שלישי), הופץ ביממה האחרונה מחדש סרטון שעלה לרשת בעבר ובו נראה הרב שמואל אליהו רבה של העיר צפת, כשהוא שר בפני נערות לצד הזמר הדתי אודי דוידי את השיר "בת מלך" (לא אל תדאגי ילדה... י.ט.).

חלק מהתגובות לסרטון שהעלה לפני ארבע שנים אייל מיארה לערוץ היוטיוב שלו היו מפרגנות לרב אליהו:" הרב הצדיק שמואל אליהו, איזו אהבה, מסירות נפש, רב פעלים יומם ולילה למען עם ישראל. מאיר פנים, טוב לב אמיתי.....וצדיק".

עיתונאי ערוץ 10 אבישי בן חיים ששיתף את הסרטון בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "יכול להיות שעכשיו התראיינתי אצל יעל דן בגלצ ואמרתי שהרב שמואל אליהו, אלמלא הקמפיין שלו נגד השכרת דירות לערבים (הדגש על הקמפיין, כי פסק כזה בשקט היינו עלולים לשמוע גם מרבנים אחרים) הוא אחד הרבנים המתוקים בישראל? (כזה שאפשר לראות אותו נפגש עם יהודים פשוטים וקורא להם ''אחי''). וואלה לא זוכר מה אמרתי".

מאידך, היו גם שראו בעין לא יפה את הופעת הרב אליהו בפני נערות, סברו שהיא מוזילה את כבודו של רב עיר וטענו כי הינה בעייתית.

מה דעתכם? צפו בסרטון והגיבו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר