'קיץ חי'

זמרי קול חי מיוזיק במופע מוזיקלי סוחף ומרגש • צפו

במיזם המופעים 'קיץ חי' של רדיו קול חי, קול חי מיוזיק ודוד פדידה, התקיימה הופעה על טהרת המוזיקה המקומית, שהייתה בנויה כולה על שדרני קול חי מיוזיק (חדשות המוזיקה)

(צילום: יהודה ארגמן)

אמש (רביעי) במיזם המופעים 'קיץ חי' של רדיו קול חי, קול חי מיוזיק ודוד פדידה, התקיימה הופעה על טהרת המוזיקה המקומית, שהייתה בנויה כולה על שדרני קול חי מיוזיק.

על הבמה המוקעת והנוצצת עלו בזה אחד זה הזמרים אלי פרידמן, יהודה דים, גיל ישראלוב וירון בר והעניקו לעשרות אלפי הצופים בפלטפורמות השידור הרבות בכל העולם, חוויה מוזיקלית יוצאת מן הכלל.

מיטב הלהיטים הנוסטלגיים של אלי פרידמן ויהודה דים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה החסידית. החל מ'מחליף את הזמנים', 'בוטחים בהקב"ה', 'שמור וזכור' של אלי פרידמן, וכלה ב'שובי השולמית', 'גל עיני' ו'תגיד לי מה יותר מתוק מדף גמרא' של יהודה דים. וכן ביצועים מיוחדים של גיל ישראלוב ל'טפח מעל הקרקע' ו'באתי היום', וירון בר שעלה עם גרסה משלו ללהיט 'הלב שלי' ולשירו 'שלהבת הנשמה'.

את האירוע הנחה שדרן קול חי מיוזיק אפרים קמיסר, ועל הליווי המוסיקלי הופקדו בני לאופר ותזמורתו. ברגע השיא של המופע, ביצעו הזמרים כולם יחד את השיר 'הנני רופא לך' של מ.ב.ד, לאחר שאמן החושים מני הולנדר ניחש בשידור שזהו השיר שאותו ירצו הצופים לשמוע.

במהלך הערב חשף מנהל קול חי מיוזיק, ישראל שלמה אזולאי, את 'מיוזיקליק'- משחק הרשת המוזיקלי של קול חי מיוזיק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר