משעשע ומרגש

כש-4 זמרים נפגשים לשיחה, התוצאה: פאנל מוזיקלי מרתק

מה ריגש את יואלי במונית? עם מי שמחה פרידמן שר בתור ילד? מה פיני איינהורן ארגן בתור בחור? ולפני מי זכה מנדי וייס לשיר? הסודות של המוזיקאים המשתתפים בפעילות coke מיוזיק של קוקה-קולה

ארבעת הזמרים מחכים לכם! (צילום: יחצ)

בימים אלה יוצאת קוקה-קולה בפעילות קיץ מלאת קצב ושמחה שבמסגרתה משתתפים באתגר מוזיקלי ומקבלים הזדמנות לזכות בכרטיס כניסה למתחם הקריוקי coke מיוזיק של קוקה-קולה וליהנות יחד מחוויה שכולה מוזיקה עם קבוצת חברים, חברות, בני משפחה או כל הרכב אחר.

במתחם הקריוקי של קוקה-קולה ייהנו הזוכים מחוויה מוזיקלית מקפיצה עם הרבה הפתעות ואל חלקם אולי יצטרף בהפתעה אחד מגדולי הזמרים: יואלי דיקמן, שמחה פרידמן, מנדי וייס ופיני איינהורן, שמלווים את הפעילות מראשיתה ומהווים חלק בלתי נפרד מהחוויה.

כדי להכיר טוב יותר את הנפשות הפועלות הזמנו אותם למתחם הקריוקי המעוצב של קוקה-קולה, לריאיון משותף שעסק כמובן במוזיקה, קצב, שמחה והתרגשות.

מה זה מוזיקה בשבילכם?

יואלי דיקמן: מוזיקה בשבילי זה אוכל נפש! אי אפשר בכלל לדמיין את העולם בלי מוזיקה.

שמחה פרידמן: מוזיקה בשבילי היא סם החיים! שיר טוב יכול לרומם אותך ולהעיף אותך גבוה. ניגון טוב יכול לרגש אותך, להביא אותך עד דמעות ולמלא לך את הלב. כמובן, המוזיקה יכולה גם להרקיד אותך ולהטעין אותך באנרגיות ובשמחה! מעבר לכך, הדבר הנפלא ביותר הוא שיש לי הזכות להעביר וליצור מוזיקה משלי לאנשים אחרים.

פיני איינהורן: מוזיקה זה הדיבור של הנשמה שלי. אני שר ושרים איתי יחד וכך מדברות הנשמות. המוזיקה היא מהמתנות הכי גדולות שקבלתי בחיים.

מנדי וייס: מוזיקה בשבילי זה משהו שגדלתי לתוכו מבית אבא ונשאבתי לעולם הזה בהתחלה מכורח המציאות והיום זה כל מה שאני רוצה לעשות.

גם יואלי דיקמן מחכה לכם (יחצ)

מתי שרתם בפעם הראשונה?

יואלי דיקמן: הפעם הראשונה שנגעתי במוזיקה פיזית היה בגיל 4 כשקיבלתי מסבתא שלי במתנה אורגנית של אוקטבה אחת. המנגינה הראשונה שניסיתי לנגן הייתה נוסח התפילה של ימים נוראים, הפתיחה של מעריב שלפני 'ברכו'.

שמחה פרידמן: עוד מאז היותי ילד קטן אני זוכר את עצמי שר בכל מקום ועל כל במה אפשרית. בגיל 11 פתחתי מקהלה בבית הספר שבו למדתי והופעתי לראשונה מול קהל, כשאנחנו שרים שירים מקוריים שהלחנתי ובגיל 12 שרתי לראשונה עם הדוד שלי, אברהם פריד, באולם יד אליהו מול אלפי אנשים.

פיני איינהורן: בשנות הבחרות שלי הייתי אחראי על המקהלות בישיבה. באירוע ראשון שבו הופעתי באופן מקצועי הוזמנתי על ידי מאיר אדלר לקומזיץ ביתי ועל זה יש לי אליו הכרת הטוב גדולה. לאחר מכן חברי הקרוב שמוליק קאליש הזמין אותי להיות חבר מקהלה במקהלת דודי קאליש.

מנדי וייס: מאז שאני זוכר את עצמי בתור ילד אני שר על במות וזכיתי להופיע בתור ילד פלא בפני כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ בכל האירועים אני רואה בכך זכות גדולה ומיוחדת.

מתי ממש התרגשתם לאחרונה ממוזיקה?

יואלי דיקמן: מוזיקה באופן תמידי מרגשת אותי, אני מקבל על בסיס יומי תגובות מכל העולם על דברים שביצענו בכל מיני אירועים ועל שירים שהוצאנו. בתקופות האחרונות אני מקבל תגובות לא שגרתיות על השיר 'שעת רחמים' מאנשים שהתחילו לשמור שבת כי השיר היה צפירת השבת קרוב לאזור מגורים בלוד והשיר ריגש אותם כל כך ועורר בהם געגוע לשמירת שבת, מנהג מונית ששר את השיר עם כל משפחתו ומאנשים שהשיר מלווה אותם ברגעים האחרונים שלהם לא עלינו בבתי הרפואה, או אנשים שהשיר חיזק אותם כל תקופת חוליים עד שחזרו לשגרה, ועוד אין ספור תגובות על בסיס יומי שגורמות לנו להבין עד כמה מה שאנחנו עושים זאת שליחות אדירה, ואנחנו חייבים להודות לקב"ה על המתנה שקיבלנו.

שמחה פרידמן: לפני כשנה יצא השיר 'אחר'. השיר ריגש אותי בצורה יוצאת דופן ונגע בי במיתרים עמוקים שבלב. המילים הן מדברי הרמב"ם בהלכות תשובה, שמתאר את מהלך דרכו של בעל התשובה, שמתרחק מכל הדברים שחטא בהם, "ומשנה שמו, כלומר: אני אחר. איני אותו האיש שעשה אותם המעשים".

פיני איינהורן: הופעתי לפני ילדים מוגבלים פיזית וכשהגעתי לשיר להם הבנתי שכולם מכירים את השירים שלי ושרים איתי. אחד הילדים אפילו הצליח לכתוב לי בעזרת האף שלו במחשב שאני בנאדם מיוחד ושהוא אוהב אותי מאוד. זה מבחינתי הסיבה שאני עושה מוזיקה.

גם פיני אייהורן מחכה לכם (יחצ)

מה עוד משמח אתכם חוץ ממוזיקה?

יואלי דיקמן: מה שעוד משמח אותי חוץ ממוזיקה זה לדעת שהיום שלי חייב להתחיל עם שטייגען אחרי שחרית ושאני מקפיד להקדיש זמן איכות למשפחה בכל יום ויום בלי לפספס.

שמחה פרידמן: להיות עם המשפוחע! אני טיפוס משפחתי ונהנה מאוד לשבת ולשחק עם הילדים בכל סוגי המשחק האפשריים, לטייל איתם, לשיר איתם, לבלות ולהעביר איתם שעות איכות ביחד.

פיני איינהורן: אני אוהב מאוד את תחום האוכל, שזה אומר בישולים ואפייה, וליצור טעמים חדשים. אני חושב שאם לא הייתי היום בעולם המוזיקה כנראה הייתי בתחום הקולינריה. משמחת אותי מאוד המשפחה שלי שבלעדיה לא הייתי מגיע למקום הזה. משמח אותי לשבת לפעמים עם עצמי ולהודות לקב"ה על כל המתנות שקיבלתי בחיים.

מנדי וייס: כל מה שקשור לנתינה, לגרום לאנשים לחייך או להזיל דמעה מאושר. אני מודה לקב"ה בכל יום על הזכות שניתנה בידי.

מה צריך לעשות בשביל לקבל הזדמנות לזכות בכרטיס קבוצתי ל Coke מיוזיק של קוקה-קולה?

פשוט מאוד! רוכשים את אחד ממוצרי קוקה-קולה, מתקשרים לטלמסר הפעילות, מקישים את הקוד המופיע על אריזת המוצר (בבקבוקים – על צוואר הבקבוק, ובפחיות – בתחתית הפחית), משתתפים באתגר המוזיקלי ועונים על שאלות שונות מעולמות המוזיקה (כל קוד נוסף של מוצר קוקה-קולה מאפשר לכם להשתתף שוב באתגר).

הזוכים שיענו הכי הרבה תשובות נכונות בזמן הקצר ביותר יוכלו לזכות בכרטיס קבוצתי למתחם. הזוכֶה או הזוכָה יוכלו לבחור קבוצה הכוללת עד 19 איש נוספים שיצטרפו אליהם. הם יכולים להיות בני משפחה, חברים, חברות או כל מי שהזוכים ירצו לצרף אליהם לחוויית מוזיקה בלתי נשכחת. שימו לב, האתגר המוזיקלי מתקיים בין התאריכים ט"ו בתמוז 14/7/22 עד כ"ט בתמוז 28/7/22. מתחם coke מיוזיק יפעל בין התאריכים י"ח באב 15/8/22 עד כ"א באב 18/8/22. הפעילות בכפוף לתקנון, ההשתתפות בפעילות מגיל 16.

לפרטים ולהשתתפות באתגר לחצו כאן והיכנסו לקצב, ואולי גם תפגשו במתחם הקריוקי את אחד מהמרואיינים שלנו כאן: 5074*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר