במטה איחוד הצלה

סיור מיוחד למנכ"ל לחיזוק הפריפריה והגליל

במהלך ביקור במטה איחוד הצלה אמר מנכ"ל הפריפריה והגליל: "שיתוף הפעולה יימשך ואף יתחזק" • המנכ"ל התרשם מאוד מהמענה המהיר לקריאות חירום בנגב ובגליל (חדשות)

שיתוף פעולה ימשיך ואף יתחזק. שוחט בסיור (צילום: יחיאל גורפיין)

מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אילן שוחט, ביקר בתחילת השבוע (ראשון) במטה 'איחוד הצלה' בירושלים.

את הביקור הובילו מנכ"ל הארגון אלי פולק, סמנכ"ל המבצעים דובי מייזל ואחראי קשרי ממשל שבי רפפורט. במהלך הביקור הציגו לשוחט את פעילות המתנדבים בחירום ובשגרה. שוחט התרשם מהעובדה כי מתנדבי הארגון פועלים במסירות בכל רחבי הארץ וכי איחוד הצלה שם דגש על פיתוח וחיזוק המענה הרפואי המהיר ביישובי הנגב והגליל.

איחוד הצלה משתף פעולה כבר מספר שנים עם המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל על מנת להכשיר אנשי רפואה מתנדבים בצפון ודרום הארץ. שוחט אמר בביקור כי השיתוף פעולה ימשיך ואף יתחזק.

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, הודה לשוחט והדגיש כי "התמיכה של מר אילן שוחט בפעילות המתנדבים שלנו להצלת חיים התחילה עוד בהיותו ראש עיריית צפת והיא תימשך גם בתפקידו החשוב הנוכחי. המתנדבים שלנו מגיעים מכל גווני החברה בישראל: יהודים וערבים, חילונים וחרדים ועוד והם פועלים יחד להצלת חיים בכל מקום שהם נדרשים. אחת המטרות שלנו, בה אנו מתרכזים בשנים האחרונות, היא לחזק את רשת המתנדבים בגליל ובנגב, בדיוק במקומות בהם זקוקים לנו ביותר. לכן עבורנו, מר שוחט ומשרדו הם שותפים חשובים מאין כמוהם".

שוחט בסיור במטה איחוד הצלה (יחיאל גורפיין)
(יחיאל גורפיין)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר