מוקד חירום

סיוע רפואי ונפשי לישראלים באוקראינה

מוקד חירום הופעל עת התחילה המלחמה: המוקד פועל 24/7 ונותן מענה למבוטחי קופת חולים מאוחדת הנמצאים באוקראינה או נמלטו ממנה • כל הפרטים החשובים (חדשות)

המוקד מאויש על ידי רופאים מומחים ברפואת משפחה, רפואת נשים, פסיכולוגים ועובדים סוציאליים (צילום: שאטרסטוק)

קופת חולים מאוחדת החלה להפעיל מוקד סיוע רפואי ונפשי לישראלים השוהים באוקראינה או נמלטו למדינות סמוכות, כמו גם לבני משפחותיהם הנמצאים בארץ. המוקד מעניק שירות בתחומי רפואת משפחה, רפואת נשים בדגש על סיוע לנשים בהריון, וסיוע וליווי נפשי גם לבני משפחותיהם של ישראלים השוהים באוקראינה ונמצאים במצוקה נפשית עקב הדאגה ליקיריהם הנמצאים באוקראינה.

מוקד החירום, הפועל 24/7 בתיאום מול משרד הבריאות והאגף לשעת חירום, נותן מענה בשפה הרוסית ובשפה העברית ומאויש על ידי רופאים מומחים ברפואת משפחה, רפואת נשים, פסיכולוגים ועובדים סוציאליים.

ד"ר דב אלבוקרק, סמנכ"ל רפואה במאוחדת מסביר על ההחלטה לפתוח את המוקד: "היוזמה להקמת המוקד קמה אתמול בבוקר, בעקבות בקשת עזרה נקודתית שהגיעה להנהלת מחוז דרום בקופה מידי נציג של בית חב"ד באוקראינה. בעקבות הבקשה הבנו שקיים צורך ממשי בשטח של ישראלים רבים שנמצאים בקו האש וזקוקים לסיוע רפואי או נפשי, ותוך שעות ספורות בלבד נרתמנו להקמת מוקד החירום שיאפשר לנו להעניק להם מענה חירום ראשוני. הנחיות הרגולציה מאפשרות לנו לתת מענה רק למבוטחי הקופה, אבל נשמח כמובן להרחיב את השירות ככל שיתאפשר לנו. מוקד החירום הוקם על בסיס תשתיות דיגיטליות מתקדמות שהקמנו לטובת משל"ט הקורונה, בלוחות זמנים כמעט בלתי אפשריים. מצב החירום לא איפשר לנו להישאר אדישים ולא היה לנו ספק שנרים את הכפפה".

מספר הטלפון של המוקד: 380893243833 (בעלות של שיחה מקומית באוקראינה)

מישראל: 3833*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר