הקטל בכביש בשומרון

האב ובנו שנהרגו בתאונה נקברו באופן תקדימי בגבעת אביתר

אפרים באואר היה ממקימי היישוב אביתר ולראשונה הוחלט כי תתבצע קבורה בסמוך לשטחו | בהלוויה השתתפו מאות  בליווי כוח צבאי (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת התאונה אתמול (ראשון) בשומרון (צילום: דוברות כבאות והצלה)

באופן חריג נקברו הלילה (בין ראשון לשני) בשטח גבעת אביתר שבשומרון אפרים (32) ובנו יוסף (6) באואר, שנהרגו אתמול (ראשון) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 505 בין היישוב מגדלים למאחז.

למעשה, מדובר בפעם הראשונה שבה נקבר אדם בשטח המאחז, ההחלטה על כך נבעה מהעובדה שההרוג בתאונה הקטלנית ,אפרים, היה ממקימי היישוב גבעת אביתר. מאות חברים ובני משפחה מהשומרון הגיעו להלוויה בליווי של כוח צבאי - למרות שלדברי גורם ביטחוני הדבר נעשה ללא תיאום וכי אין בית עלמין מוסדר במקום.

הדיווח על התאונה התקבל אתמול (ראשון) בשעות הצהריים, חובשים ופרמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל טיפלו ב-4 פצועים, ומותם של אפרים ויוסף נקבע במקום.

רב-רשף אופיר לוי, מפקד המשמרת שעסק בחילוץ הנפגעים מהרכב שהתהפך, סיפר: "עם ההגעה לזירת התאונה זיהינו זירה קשה, שבה שני כלי רכב פרטיים במרחק של כ-100 מטרים האחד מהשני עם סימני פגיעה קשים. במהלך הערכת המצב עלה כי באחד הרכבים ישנם שני לכודים הרוגים, ילד ולידו גבר. בנוסף לכך ילדה כבת חמש פצועה קשה, וגבר במצב בינוני. מיד התחלנו בפעולות חילוץ שנמשכות זמן רב עקב עוצמת הפגיעה ומורכבות החילוץ".

המאחז אביתר הוקם לפני כשנתיים וחצי וקרוי על שמו של אביתר בורובסקי הי"ד שנרצח בפיגוע בצומת תפוח. כזכור, לאחר מאבק פוליטי עצום ולחצים שהופעלו על ממשלה, נחתם הסכם שבמסגרתו עזבו המתנחלים את המקום המקורי שבו הוקם המאחז באופן עצמאי - בתמורה להכשרת והכנת קרקע חלופית בסמוך ולהקמת ישיבה במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר