היוקר יאמיר 

גם התה שלכם מתייקר: ויסוצקי הודיעה על עליית מחירים 

חברת 'ויסוצקי' הודיעה היום לרשתות השיווק על עליית מחירים במספר מוצרים | כזכור, בשנה שעברה הוחלט כי חברת 'ויסוצקי' תוגדר מעתה כמונופול | אלו המוצרים של החברה שתשלמו עבורם יותר, מעתה (חדשות בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
תיונים של חברת ויסוצקי (צילום: ללא קרדיט)

חברת המונופול 'ויסוצקי' שמוכרת בעיקר בגלל התה שלה, הודיעה לרשתות השיווק על עליית מחירים, כך מדווח היום (חמישי) ב'כאן חדשות'.

לפי הפרסום, ההתייקרות תבוא לידי ביטוי במספר מוצרים בעלייה של בין 10%-7%. החברה הסבירה כי העלייה נובעת מ"עליות מחיר בחומרי הגלם והאריזה ובעלויות הייצור והלוגיסטיקה", נכתב ב'כאן'.

המותגים הבאים יושפעו מעליית המחירים: "זיתים של זיתא" - עלייה של 10%, "רטבי השקשוקה של זיתא" - 10%, חליטות תה - 7%, וסדרת ה"צ'יי" תעלה גם היא ב-7%.

ההודעה על עליית המחירים של המונופול 'ויסוצקי' מגיעה לאחר שבתחילת השבוע הודיעה קבוצת 'שטראוס' אף היא על עליית מחירים ואף הודיעו על "תהליך התייעלות" במסגרתו יפוטרו עשרות עובדים מהחברה.

לאחר ששטראוס ו'שסטוביץ' שהודיעו על עליית מחירים נעדרו מדיונים בכנסת, הודיע יו"ר וועדת הכלכלה דוד ביטן כי ידאג להוצאת צווי הבאה כנגד אנשי החברה.

כזכור, בשנה שעברה הודיעה הממונה על התחרות מיכל כהן כי חברת ויסוצקי היא מונופול בשוק התה הירוק בישראל.

ההכרזה הגיעה אחרי שנה וחצי של בדיקות כשעם תום הבדיקות נקבע כי החברה שולטת ביותר מ-70 אחוזים מהשוק.

לדברי רשות התחרות, הדבר מאפשר לחברה לדרוש מחירים גבוהים בהרבה מהמחיר של הספקיות האחרות.

המשמעות של ההכרזה היא ש'ויסוצקי' תחשב לספק גדול ולא תוכל להתערב בסידור המדפים בתוך רשתות השיווק ולא יוכלו להתנות מכירה של מוצר מסוים בתמורה לרכישה של מוצר אחר וכן איסור על התערבות במחיר שיוצג ללקוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר