בעונה השיא

בגלל טעות: ישראלים קבלו מלון ב-59.9 שקלים

עשרות ישראלים נחשפו לדיל שהציע להם חדר במלון בסכום מצחיק של 59.9 שקלים בלבד בעונה הכי בוערת, בשל תקלה באתר • ואיך הגיבו בעלי המלון כשקלטו את התקלה? (תיירות)

איציק אברהם | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

עשרות ישראלים נתקלו בדיל שווה בהחלט: לילה במלון יוקרתי בסכום מפתיע של -59.9 שקל ללילה. הם שפשפו את העיניים ולא האמינו: התקופה הזו היא התקופה הכי חמה בשנה, וגם אם תמצאו דילים של הרגע האחרון הם לא יהיו במחיר הזה. הם מיהרו להזמין, וקיוו שלא יגלו שמדובר בטעות, ושהם אכן יצליחו לקבל את המלון במחיר שבו הם הזמינו אותו.

בהמשך, התברר כי אכן מדובר היה בטעות הקלדה. במקום לכתוב את המחיר התקין בסך 599 נכתב 59.9. עם זאת - מנהלי רשת ibis בישראל אמרו ל-ynet שלמרות שמדובר בתקלה - הם החליטו להתייחס לתקלה בהבנה, ו'לפרגן' לישראלים שהצליחו לזכות בדיל המשתלם, כך שאלו שהזמינו את המלון יוכלו להנות מהמחיר אותו הם שילמו, כשבחלק מהמקרים אנשים אף הזמינו יותר מלילה אחד במחיר שהוא בדיוק עשירית מהמחיר האמיתי.

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל IBIS ישראל, אף מסר כי "כרשת בינלאומית אנו מחוייבים לסטנדרטים בינלאומיים על כל המשתמע ולכן החלטנו לכבד את כל מי שזכה ורכש חדרים ב-59.9 שקלים ללילה עם ארוחת בוקר. אני שמח עבור עשרות האנשים המאושרים שזכו בחדר במלון נהדר בירושלים כמעט בחינם בתקופה הכי מבוקשת בשנה. אני מזמין את כל עם ישראל להגיע אלינו במהלך אוגוסט שכן המלונות שלנו מאפשרים נופש אורבני בלב הפועם של עיר הבירה במחירים מאוד אטרקטיביים - גם כשהמחיר אינו טעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר