"חוזרים בתשובות"

הטכנולוגיות בשימוש ההלכה: מענה 24/6 בווטצאפ, באתר, במייל ובטלפון

זקוקים לברכה, התייעצות, או מענה הלכתי? • קו ההלכה הספרדי מציג מענה מהיר, זמין ונגיש • מיטב הרבנים בשש שפות • שלל שיעורים בנושאים שונים • מעולם זה לא היה קל ופשוט יותר (חרדים)

כיכר בשיתוף | מקודם |
(כך זה פועל בשטח - סרטון תדמית (קו ההלכה הספרדי))

יוסף נתנאלי בסך הכל רצה לקבל ברכה לפני יציאה למבצע צבאי. איילת כהן התעניינה לגבי הלכות טהרה. אילן בו חמו הסתפק מה מותר ומה אסור בהכנות לקראת שבת ובוריסלב לא ידע מה עושים בזמן האבלות.

אם בעבר כשלמישהוא הייתה התייעצות או שאלה הלכתית הוא היה צריך לטרוח וללכת לרב, אכשר דרא ובמהפה שמובילים קו ההלכה הספרדי הכל הפך לפשוט וקל.

מענה טלפוני 24 שעות ביממה בכל נושא הלכתי 24 שעות ביממה בשש שפות – עברית, אנגלית, צרפתית, רוסית, פרסית, רוסית, בוכרית. ומעכשיו "שאל את הרב" גם דרך הודעת ווטצאפ או מייל. זה מעולם לא היה קל ופשוט יותר.

מעל 200 רבנים שעונים מסביב לשעון במגוון תחומים. כשרות, שבת, אבלות, טהרה, עם דיינים מופלגים המומחים בהלכות ממונות. כמו כן ייעוץ בנושא שלום בית, חינוך ילדים ופרוייקט חברותות לנשים וגברים 10 דקות ביום. ובמיוחד למי שנמצא בבית ואינו יכול לצאת לבית הכנסת: תפילות בשידור חי דרך הטלפון!

בנוסף, ניתן להאזין לאוצר שלם של שיעורי תורה והשקפה בכל נושא ותחום, דף יומי, הלכה יומית, שיעורים מגדולי הרבנים. כל זה במספר 073-78-60-860 או בקישור ישיר לווטסאפ - https://wa.me/message/TK44CDLPQHBXN1

דרך האתר https://kavhalacha.co.il/

במייל k0737860860@gmail.com

או באפליקציה:

https://play.google.com/store/apps/details?id=rachip.kav.hahalacha


מ
עונינים לראות סירטון על הפעילות? >>>

שיעורו של הרשל"צ בפני רבני הקו (קו ההלכה הספרדי)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר