"מול הקיצוניים, אנחנו חוד החנית"

חיילי הגדוד החרדי 'נצח יהודה' הדליקו נר שמיני עם ההורים השכולים

מאות חיילי הגדוד החרדי, יחד עם בני משפחותיהם, בוגרי הגדוד, משפחות שכולות ומכובדים השתתפו הערב, ראשון, נר שמיני של חנוכה, בערב הדלקה מיוחד ומרגש שהתקיים בהיכל התרבות ברמות בירושלים.

הדלקת נר שמיני של גדוד 'נצח יהודה' (צילום: באדיבות המצלם)
החיילים שסיימו אימון מפרך ולקראת תפיסת קו מבצעי נוסף, הגיעו לערב שהוקדש לחללי הנח״ל החרדי וללוחמי הגדוד יובל מוריוסף ויוסף כהן הי״ד שנפלו בפיגוע בגבעת אסף בדיוק לפני 4 שנים. מדובר באחד מאירועי הטרור הקשים ביותר של השנים האחרונות בו נהרגו מירי מחבלים שני חיילי נצח יהודה וחברם לפלוגה נתנאל פלבר נפצע אנושות.
לפני כשנתיים הוקמה במקום אנדרטה לזכר הנופלים. "כאן נפלו הקדושים מגיני ארץ ישראל על קדושת השם, העם והארץ סמ"ר יובל מור יוסף, וסמל יוסף כהן, לוחמי גדוד נצח יהודה", נכתב על האנדרטה.
הרב יצחק בר חיים ממייסדי הנח"ל החרדי ומרבני עמותת "נצח יהודה", המלווה את החיילים החרדים בשירותם הצבאי אמר: "בימים האלה אנו חוגגים את חג החנוכה, חוגגים את הניצחון הרוחני של העם היהודי על מי שביקשו לפגוע במסורת ישראל ובאמונתם של היהודים. בתגובה לכך קמו להם המכבים נלחמו כדי לשחרר את ארץ ישראל מהיוונים והמתייונים.
היום יש לנו זכות להדליק את הנר החמישי של חנוכה יחד עם המכבים של ימינו – חיילי "נצח יהודה" ובני המשפחות השכולות היקרות שאיבדו את יקיריהם בקרב מתמשך על חרותינו בארץ הזאת".
מחוץ לאירוע, קיצונים חרדים ניסו לסכל את האירוע. מנכ״ל עמותת 'נצח יהודה' רס״ן במיל' יוסי לוי אמר: "מאות החיילים באו לפה הערב כדי לחבק את המשפחות השכולות כהן ומור-יוסף, עצוב מאד לראות קומץ קיצוניים שבאו לחבל, להרוס ולהשחית״.
צפו בגלריה:
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר