בן האוליגרך החרדי רכש פנטהאוז ב-13 מיליון שקל

איש העסקים החרדי יצחק מירילשווילי, בנו של האוליגרך מיכאיל מירילשווילי, רכש דירת פנטהאוז בקומה ה-12 בפרויקט 'ריץ קרלטון' בהרצליה פיתוח תמורת 13 מיליון שקל (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
האוליגרך מיכאיל מירילשווילי (צילום ארכיון: מנדי הכטמן)

איש העסקים החרדי יצחק מירילשווילי, בנו של האוליגרך מיכאיל מירילשווילי, רכש דירת פנטהאוז בפרויקט 'ריץ קרלטון' בהרצליה פיתוח תמורת 13 מיליון שקל.

'גלובס' מדווח כי איש העסקים הצעיר, ישראלי ממוצא גיאורגי, רכש פנטהאוז בקומה ה-12 של הפרויקט, על גג קניון 'ארנה', המשקיף למרינה בהרצליה וכולל 103 מ"ר ומרפסת בשטח 55 מ"ר. הפנטהאוז נבנה על ידי החברות תדהר וקבוצת עדי'ס השקעות.

מירילשווילי מכונה "מארק צוקרברג הרוסי", לאחר שהיה הבעלים של 40% מהרשת החברתית הגדולה והפופולרית ביותר ברוסיה, "וי-קונטקטה", אשר רשומים בה למעלה מ-200 מיליון משתמשים ומבקרים בה, בממוצע, 47 מיליון משתמשים ביום.

באפריל האחרון, מכר מירילשווילי את חלקו בחברה באקזיט מרשים של 1.12 מיליארד דולר. מה שהפך אותו לאחד הצעירים העשירים בישראל וברוסיה.

כעת, עוסק מירילשווילי בניהול קרן ההון-סיכון המשפחתית "כתאים", ומשקיע בקבוצה שזכתה בחודש ספטמבר 2012 במכרז להקמת ערוץ מורשת ישראל ברשות השידור.

אביו של מירילשווילי הוא האוליגרך מיכאיל מירילשווילי. האב הוא שותפו של עופר נמרודי בחברת הכשרה אנרגיה, לאחר שבחודש אוגוסט 2012 רכש 5.2% ממנותיה בתמורה ל-40 מיליון שקל. בנוסף, בבעלותו חברת פלאריום גלובל המפתחת משחקי רשת ושוכנת הרצליה וכן, 45% מחברת היהלומים "חושן ארגמן" בבורסה ברמת גן

האב גם מכהן כנשיא זק"א העולמי ואף העמיד לרשות ממשלת ישראל מטוס פרטי כדי לסייע ליהודים שנפגעו בפיגוע בבורגס.

אביו של מיכאיל, סבו של יצחק, שכיהן כנשיא הקונגרס של יהדות גיאורגיה, נחטף בשנת 2000 אך שוחרר אחרי יומיים. כעבור חודש וחצי מאז החטיפה, נמצאו גופותיהם של שניים מהחוטפים

מיכאיל הבן נעצר וריצה אז שמונה שנות מאסר בכלא ברוסיה, לאחר שהורשע בקשירת קשר לביצוע עבירה.

כאשר ישב בכלא, החל מיכאיל להתקרב ליהדות. בעקבות זאת, עלה עם משפחתו לישראל לאחר השחרור. בעוד הבן יצחק, כבר עלה לישראל 13 לפניו וכיום הוא מתגורר בהרצליה פיתוח עם אשתו ושני ילדיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר