האזינו: עדינה בר שלום בחזרה הגנרלית להדלקת המשואה

במהלך החזרה הגנרלית לטקס הדלקת המשואות שנערכה בהר הרצל, חזרה הרבנית עדינה בר שלום על הטקסט שתקריא בטרם תדליק את אחת המשואות • האזינו (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עדינה בר שלום (צילום: פלאש 90)

ביום חמישי נערכה החזרה הגנרלית בהר הרצל בירושלים לקראת טקס הדלקת המשואות ה-66 של מדינת ישראל שיעמוד השנה בסימן "זמן נשים - הישגים ואתגרים", בין ה-14 הנשים שנבחרו להדליק את המשואות, נמנית הרבנית עדינה בר שלום, בתו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל.

בהקלטה שהגיעה לידי "כיכר השבת" נשמעה הרבנית בר שלום בעת החזרה הגנרלית, אומרת את הטקסט הקבוע, טרם תדליק את המשואה.

"אני עדינה בר שלום, בתם של הרב עובדיה והרבנית מרגלית, נוחם עדן, מתכבדת לשים משואה זו של יום העצמאות השישים ושישה של מדינת ישראל. לכבוד אבי רבי ומורי מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שהלך לעולמו השנה, ולאור מורשתו אני ממשיכה ביתר שאת וביתר עוז", אומרת בר שלום.

הרבנית בר שלום המשמשת כמנהלת המכללה החרדית הזכירה את תלמידיה: "לכבודם של אלפי תלמידות ותלמידים חרדים הלומדים מגוון רחב של מקצועות במוסדות להשכלה גבוהה ומציגים הישגים מעוררי התפעלות, הישגים המביאים לשוויון הזדמנויות שחל החברה החרדית".

"לכבודם של נשות החיל החרדיות שסייעו בהקמת עולם התורה ומשלוות את יהדותן הרוחני לצד התפתחות אישית ומובילות חברתית והעצמה רוחנית", הוסיפה הרבנית.

מדליקת המשואה החרדית הזכירה בדבריה את החרדים שיצאו אל שוק העבודה: "לכבוד הצטרפותם של אלפי צעירים וצעירות חרדים אל שוק העבודה הישראלי שנהנים מיגיע כפיהם ומקדשים שם שמיים ושני אלה מתקיימים בידם כפי שנאמר 'יגיע כפיך כי תאכל, אשריך וטוב לך' ולתפארת מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר