מיעוט הפרסום לא מרפה את ידי דרעי / ברק סרי

יועץ התקשורת של שר הפנים אריה דרעי, ברק סרי, בטור מיוחד ל"כיכר השבת" על דירוג שביעות הרצון • "לש"ס אין עדיין עיתון יומי שמהלל ומפאר את פעולותיו של דרעי" (דעות)

ברק סרי | כיכר השבת |
ברק סרי (צילום: באדיבות המצולם)

משמח שוב לגלות, כי הציבור החרדי והספרדי מביע את הערכתו לפעילותה העניפה של תנועת ש"ס בהנהגת מועצת חכמי התורה ונציגם היו"ר השר אריה דרעי. זו עדנה מיוחדת של אחדות השורות בתנועה ובציבור לאחר תקופה לא קלה.

הדירוג החרדי • קרא עוד:

תנועת ש"ס עובדת בכל הכוח למען הציבור, ונציגי התנועה בכל עיר ויישוב עושים הכל כדי לענות לכל פניה, בעיה ובקשת עזרה. בכנס הגיבוש שערכו נציגי ש"ס בירושלים אמר להם השר דרעי: תעשו הכל לסייע לציבור, תהיו קשובים ונכונים לכל פניה ולכל בקשת עזרה, זו דרישה שלא תהיה עליה שום פשרה.

הסקר האמיתי מתבצע בש"ס מידי יום ומידי שעה, באמצעות מאות ואלפי פניות ציבור המטופלות במהירות ובמקצועיות. די לקרוא את מכתבי התודה וההוקרה ממאות מוסדות מכל החוגים, וממשוב מעשרות נציגי ש"ס ברחבי הארץ החשים את המהפכה חוזרת.

השר דרעי העיר לתחייה מנועי עשייה גדולים בציבור הספרדי. החל מביטול גזירות בתחום הגיוס וחוקים נוספים, השבת תקציבי הישיבות והכוללים, הענקת תנופה לרשת החינוך 'בני יוסף', הגדלת תקציבי ארגוני התרבות התורניים, הזרמת תקציבים לבניית מקוואות ומבני דת, וכלה בשורת הטבות משמעותיות למשפחות ברוכות ילדים ואוכלוסיות חלשות, כמו למשל הנחות מפליגות בתחבורה הציבורית, הנחה במים שתיכנס בקרוב לתוקף, העלאת שכר המינימום ל-5300 שקלים, חוק המחייב את משרדי הממשלה ורשויות מקומיות לשלם לעסקים תוך 30 יום מקסימום, הוספת שני ימי חופשה לעובדים ועוד.

כל מי שעולה לאוטובוס ולרכבת בשבועות האחרונים משלם פחות כסף ובקרוב משפחות בשכבות החלשות ישלמו פחות על מים. לפי הכלכלנים, תחסוך כל משפחה בשכבות החלשות כ-3000 שקלים בשנה על התחבורה הציבורית והמים.

בתקופתו של השר דרעי שבו לעולמה של ש"ס מושגים כמו מענה ישיר, הישגים, תוצאות, עשייה מוכחת ואי שקיטה על השמרים. המלאכה רבה והשטח דורש את שלו. כל המאמצים והמשאבים מוקדשים לפעילות וזאת רק ההתחלה, בכל התחומים.

לש"ס אין עדיין עיתון יומי שמהלל ומפאר את הפעולות החשובות הנעשות מידי יום על ידי השר דרעי ונציגי ש"ס. לצערנו רוב הדברים הגדולים שנעשים אינם מגיעים לידיעת הציבור הרחב. ולמרות זאת, זה לא מה שיירפה ידיים. השר דרעי וחברי תנועת ש"ס ימשיכו במלוא התנופה לסייע לציבור. מיעוט הפרסום לא מרפה את ידי השר דרעי והנציגים בפעילות, בעזרה, בסיוע, בעיקר לאלה שאין להם בכל עיר ובכל יישוב.

* הכותב הוא יועץ התקשורת של שר הפנים אריה דרעי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר