"נרגש מההחלטה"

מנכ"ל 'ידידים' ידליק משואה ביום העצמאות

משרד התרבות והספורט הודיע כי מנכ"ל ארגון 'ידידים - סיוע בדרכים' ישראל אלמסי נבחר להדליק משואה ביום העצמאות ה-72 למדינת ישראל • כך הוא קיבל את ההודעה. צפו (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: דוברות ידידים)

משרד התרבות והספורט הודיע אמש (שלישי) כי מנכ"ל ארגון 'ידידים - סיוע בדרכים' ישראל אלמסי נבחר להדליק משואה ביום העצמאות ה-72 למדינת ישראל.

שרת התרבות מירי רגב אמרה על ההחלטה: ”ארגונו של אלמסי מפעיל כ־20 אלף מתנדבים, המסייעים לאלפי אנשים לטפל בבעיות שונות בזמן נסיעתם, ובכללם חילוץ פעוטות שנשכחים בכלי רכב”.

ארגון 'ידידים – סיוע בדרכים' הוקם בשנת 2006 על ידי מאיר וינר, וכיום הוא מנוהל על ידי ישראל אלמסי המשמש כמנכ"ל, ולייזי שטרן המשמש כסמנכ"ל.

הארגון מספק עזרה ראשונה (לא רפואית) ללא כל עלות, בדרכים ובבתים בשלל תחומים, בהם: הנעת הרכב, סיוע בהחלפת גלגל, פתיחת רכב שננעל ועוד.

ישראל אלמסי אומר ל'כיכר השבת' בתגובה על הבחירה: ”אני נרגש מההחלטה לבחור בארגון שלנו כמתאים להדלקת המשואה ביום העצמאות של מדינת ישראל. אנחנו בעיצומם של ימים לא פשוטים, בהם אנו בארגון מנסים להכניס לאזרחים את השגרה בזמן החירום".

"הופתעתי והתרגשתי לקבל את הבשורה מהשרה מירי רגב. אני מודה לה' על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי לקדש את שמו בעולם. אני שליח של עשרות אלפי מתנדבי ומתנדבות ידידים בכל הארץ, המהווים כל העת את הפנים היפות של ישראל. תודה לשרה רגב על שאיפשרה לי לייצג את המפעל הענק הזה לתפארת מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר