תאונת אופניים

היועץ הצמוד של יו"ר האופוזיציה שבר את הידיים; ביבי הגיע לבקר

טופז לוק, שיהיה בריא, שוכב באיכילוב, מגובס בידיו בעקבות תאונת דרכים. ביום חמישי יעבור ניתוח מורכב. בינתיים, הבוס הקרוב ביבי נתניהו הגיע לבקר אותו בבית החולים • צפו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
נתניהו בביקור אצל לוק (צילום: באדיבות ישראל כהן)

‏רק בריאות: טופז לוק, יועץ התקשורת של יו"ר האופוזיציה ויו"ר 'הליכוד' חבר הכנסת בנימין נתניהו, עד לא מכבר ראש הממשלה, נפצע בסוף השבוע בתאונת אופניים. היה זה בעודו מדווש בכביש, כאשר נהגת נכנסה לנתיב שבו נסעה.

לוק הובהל לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם התברר כי בעקבות התאונה הוא שבר את שתי ידיו. בתום טיפול רפואי ראשוני הידיים גובסו. ל'כיכר השבת' נודע כי הוא צפוי לעבור ניתוח מורכב בידיים ביום חמישי הקרוב.

היום (ראשון) הגיע ידידו הקרוב, וגם הבוס, בנימין נתניהו לבקר אותו בבית החולים. נתניהו איחל לו שיחזור לאיתנו במהרה.

לוק נחשב קרוב במיוחד לנתניהו. בשנים האחרונות הוא מנהל בעבורו את המדיה הדיגיטלית. לכוורת המצומצמת של ראש הממשלה לשעבר נכנס בעקבות המלצה שקיבל האבא מחברו של לוק, יאיר נתניהו, שהכיר אותו בעת השירות בדובר צה"ל.

לוק נחשב לדובר נשכני וערמומי. בשבוע שעבר, עם לכידת ארבעה מתוך ששת המחבלים שברחו מכלא גלבוע, הודעה ששיגר (כנראה בטעות) לקבוצת דוברות הליכוד, לימדה מעט על הערמומיות. "אולי שווה שנברך את כוחות הביטחון על תפיסת המחבלים", כתב במה שנראה כהודעה בקבוצת הדוברות הפנימית, "בשביל שנוכל לעקוץ את זה שעבאס לא מברך".

צפו בתיעוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר