באירוע מצומצם

העיתונאי שמעון ריקלין התחתן, בנימין נתניהו ורעייתו שרה הופיעו

חודש אחרי שהפתיע בלקיחת פסק זמן מהתקשורת, התחתן הערב כדת משה וישראל, באירוע מצומצם אך יוקרתי בירושלים העתיקה, העיתונאי הימני שמעון ריקלין • צפו בתיעוד (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ריקלין תחת החופה (צילום: חדשות 0404)

איש התקשורת שמעון ריקלין מערוץ 20, נישא הערב (חמישי) באירוע מצומצם בירושלים, סמוך לכותל המערבי, כדת משה וישראל, עם המו"ל של העיתון 'גלובס' אלונה בראון.

חברים בלבד נכחו בטקס המצומצם. מי שבלטו בנוכחותם היו יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, שהשתתפו בחופה וחגגו עם העיתונאי הימני. אחרי החופה ניגש אליהם ריקלין ושוחח עמם קצרות.

במהלך האירוע שיתף ב'טוויטר' העיתונאי ינון מגל, שישב לצד נתניהו, כי שאל את יו"ר האופוזיציה איך זה שהצביע עם 6 פעמים עם הקואליציה (במהלך ההצבעות על התקציב. א"א). נתניהו הגיב: "האמת? כתבתי [אז] את הספר". כזכור, לפי הדיווחים נתניהו עמל בתקופה האחרונה על הוצאה לאור של ספר חדש. מגל הוסיף: " תגידו, מי עוד כתב ספר במליאה? ותודה לשמעון שהתחתן עם אלונה ונתן לי שיחות לתוך הלילה עם ראש הממשלה"

לפני כחודש הפתיע ריקלין כשהודיע על פרישתו מתפקידיו בתקשורת. "לפעמים אדם צריך לצאת להפסקה ולהתבונן. לבדוק האם מה שהוא עושה מתאים לו ומהווה עשייה משמעותית עבורו", כתב בציוץ בטוויטר.

"אני יוצא לחופשה מהתוכנית שלי ובכלל מהתקשורת. וגם פה אשתדל לצמצם נוכחות ולהתעסק בנושאים אחרים. תודה לערוץ 20 על הכל ולכל הצופים היקרים שלי. 'כי חכמה הדרך מהצועד בה'. נתראה בשמחות".

לקראת החתונה, שהתקיימה במקום יוקרתי, צייץ: "האמת, מתרגש".

צפו בתיעוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר