הזכיה לה נשכחות

"דמעות"; ליהיא לפיד התרגשה מהמחווה של הרב החרדי

ליהיא לפיד אשת ראש האופוזיציה קיבלה מהרב החרדי באזור מגוריה ספר שכתב זקנה הרב אביגדור עמיאל: "לא ידעתי שככה אתרגש (אנשים בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

רעייתו של יו"ר האופוזיציה, ליהיא לפיד, פרסמה היום (חמישי) כי קיבלה מהרב יהודה ליפש, מרבני חב"ד ברמת אביב שבה מתגוררת, ספר שכתב סבא רבא שלה, הרב עמיאל ז"ל.

"לא ידעתי שככה אתרגש", שיתפה לפיד בפוסט בפייסבוק. "ולצערי בגלל שלא הבנתי פשוט באתי לבד. וזה היה רגע כזה. שאת רוצה שיהיה לידך מישהו. לחיבוק. ולדמעות".

לפיד סיפרה כי הרב ליפש צלצל אליה כמה ימים קודם לכן אך היא פספסה את השיחה. כששמה לב, הסתקרנה מה רצה ממנה וחזרה אליו.

"הוא סיפר לי שהגיע אליהם ספר ישן ישן שעליו ישנה הקדשה שכתב הסבא רבא שלי. הרב אביגדור עמיאל ז״ל. קבענו להיפגש בבית הכנסת החדש בשכונה. זה שבו אני הולכת בחגים, והגעתי".

ההקדשה בכריכת הספר

לפיד תיארה: "הוא הושיט לי את הספר עבה הכרס שכתב סבא רבא שלי, ושאותו הקדיש בכתב ידו למישהו. בן 80 הספר. דפיו עדינים כל כך וכמעט מתפוררים מכל מגע. והחזקתי אותו. מדמיינת את הסבא רבא שלי, עם הזקן והבגדים השחורים, מקדיש אותו לצעיר כלשהו.

"והייתי שמחה לשמוע אותו עכשיו. לדבר איתו. לשאול מה הוא, שהיה הרב הראשי של תל אביב, חושב על הימים האלו. הקשים. ואיך התרחקנו ככה. ומי פילג אותנו. ואיך ואם נצליח פעם לחבר אותנו שוב. סופשבוע טוב. ושבת מתוקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר