טלטלה ברדיו הצבאי

השותף של יעקב ברדוגו: זה מ"מ מפקד גלי צה"ל החדש

שר הביטחון יואב גלנט החליט שלא להאריך את כהונת ממלאת מקום מפקד גלי צה"ל שמינה גנץ, ובמקומה מינה את העיתונאי דני זקן לתפקיד הזמני (ברנז'ה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

במשרד הביטחון עדכנו הערב (שני) כי כהונתה של ממלאת מפקד גלי צה"ל גלית אלשטיין לא תוארך, זאת אחרי תקופה בה כיהנה כממלאת מקום מפקד התחנה על פי בקשת שר הביטחון לשעבר בני גנץ.

לנעליה ייכנס איש התקשורת דני זקן, עיתונאי ותיק שבחודשים האחרונים מגיש תכנית אקטואליה ב'גלי ישראל' לצדו של מי שהודח מגלי צה"ל - יעקב ברדוגו.

במשרד הביטחון כתבו כי "עם סיום תקופת כהונתה הזמנית של ממלאת מקום מפקד תחנת גלי צה״ל, גלית אלטשטיין, החליט שר הביטחון יואב גלנט למנות את העיתונאי דני זקן לממלא מקום מפקד התחנה לתקופה בת שישה חודשים.

זקן, 2016 (צילום: ויקימדיה)

בשבועות הקרובים תפעל ועדה מייעצת בהשתתפות אנשי תקשורת ונציגי ציבור אשר תמליץ על מתווה פעילותה של התחנה לרבות מיקומה במפת התקשורת הארצית והגדרת מאפייני תפקיד מפקד התחנה."

עוד תואר כי "זקן (58) משמש ככתב המדיני - ביטחוני של העיתון גלובס ובעבר שימש במגוון תפקידים עיתונאיים שונים ברשת ב' של קול ישראל, לרבות תפקידי כתב, עורך, מגיש ובתפקידים ניהוליים וכן עבד כעורך ומגיש בגלי צה"ל. בנוסף שימש כיו"ר אגודת העיתונאים ירושלים, חבר בהנהלת איגוד העיתונאים הבינלאומי IFJ וכיום חבר במליאת מועצת העיתונות. זקן בעל תואר שני בתקשורת מטעם האוניברסיטה העברית ובוגר תכנית לעיתונאים מצטיינים מטעם אוניברסיטת מישיגן."

גלנט למעשה מבטל את ההחלטה של וועדת האיתור למינוי קבוע של אור צלקובניק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר