התיק נסגר: מים קדושים, לא רעל

ויתר משנה לאחר שנעצרה בבוקר בהיר בשל החשד כי ניסתה להרעיל את חברתה לעבודה, התבשרה א' כי התיק נגדה נסגר. "הייתי מרוסקת, סבלתי מהתקפי חרדה" (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בית מפעל הפיס בתל אביב (צילום: מוטי קמחי - ynet)

ביום בהיר הפכה אישה משכילה לחשודה, נשלחה לתא מעצר וחייה הפכו לסיוט. זה התחיל בחודש מרס אשתקד, כאשר בכירה במפעל הפיס לה היה סכסוך עם עמיתתה לעבודה, פיזרה בעצה אחת עם רב "מים קדושים" ליד חברה של עמיתתה לעבודתה ואז גילתה כי היא חשודה בהרעלה.

בבוקר בהיר בחודש מארס, בעוד היא עושה את דרכה לעבודה, מספר בלשים הקיפו לפתע את רכבה, אזקו אותה בידיים וברגליים ודרשו ממנה להתלוות אליהם.

"הסברתי שמדובר בטעות, שאני עורכת־דין. כשהגענו לביתי חיכו שם 20 בלשים נוספים, שהחרימו ציוד. בסיום החיפוש הודיעו לי שאני מעוכבת לחקירה", סיפרה האישה א' ל- ynet.

עו"ד ירון לונדון ממשרד כהן סטרשנוב, פרקליטה, בדק במה מדובר והתחוור לו כי קצין הביטחון במפעל הפיס התלונן במשטרה שהיא תועדה במצלמות אבטחה כשהיא מפזרת "חומר חשוד" סמוך לחדר השייך לאחת העובדות, עמה היא נמצאה במחלוקת.

למרות שהחומר לא גרם נזק כל שהוא, במשטרה חשדו כי היא ניסתה להרעיל את העובדת, ובגין זה היא הואשמה בניסיון חבלה בנסיבות מחמירות.

"רציתי להביא סוף לסכסוך, התייעצתי עם בעלי והוא פנה לרב שיעץ לו לנסוע לחנות תבלינים מסוימת ולקנות שם בקבוק עם נוזל שיש בו סגולה להשכנת שלום בין יריבים. פיזרתי אותו אחר הצהריים, בעת שהיו אנשים במשרד. מישהו מנסה להעליל עליי", היא הסבירה לחוקרים את פשר מעשיה.

עם שחרורה ממעצר בחודש יוני אשתקד היא הסתגרה בביתה ומיעטה לצאת. "הייתי מרוסקת, סבלתי מהתקפי חרדה ומקשיי נשימה ולא הצלחתי לחזור לעבודה".

פרקליטה, קצין משטרה בדימוס, נדהם לגלות כי החקירה הוטלה על להב 433, היחידה העוסקת בפשעים חמורים יותר. "עד עכשיו יש נעלם גדול: למה עשו לה את זה? למה להב 433 היו צריכים בכלל להיכנס לסיפור הזה?", הוא תוהה.

"כבר מהחקירה הראשונה היה ברור שלא מדובר פה בניסיון חיסול, אז למה לשלוח בחורה כזאת לכלא נשים? שווה לבדוק אם היו בעלי אינטרס שביקשו להוציא אותה ממקום עבודה. טוב יעשו במפעל הפיס אם יתקנו את העוול, ויחזירו אותה לעבודה בהקדם", קובל הפרקליט.

בימים האחרונה הפרשה הגיעה לסיומה כאשר התברר שהאישה לא ניסתה להרעיל את חברתה והיא קיבלה את ההודעה על סגירת התיק.

במשטרה השיבו לטענות ומסרו: "ככלל, ההחלטה על זהות יחידה חוקרת היא מקצועית, ומתקבלת בדרגים המוסמכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר