הטלטלה במשטרה

השר אהרונוביץ': "ימים לא קלים עוברים על המשטרה"

משטרת ישראל נמצאת בתקופה האחרונה בטלטלה מתמשכת, שהגיעה לשיא חדש עם הודעת הפרישה של מפקד מחוז ירושלים יוסי פריינטי, שהפך לניצב הרביעי שפורש משורות המשטרה בתוך שנתיים. השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' מבהיר כי הפרישה לא תביא לזירוז ההחלטה על זהות המפכ"ל הבא (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: רועי עידן - ynet)

משטרת ישראל נמצאת בתקופה האחרונה בטלטלה מתמשכת, שהגיעה אתמול (ראשון) לשיא חדש עם הודעת הפרישה של מפקד מחוז ירושלים יוסי פריינטי, שהפך לניצב הרביעי שפורש משורות המשטרה בתוך שנתיים.

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', התייחס הבוקר, במהלך טקס הנחת אבן הפינה למפקד מחוז דרום של כיבוי אש בבאר שבע, לטלטלה במשטרה ואמר כי "ימים לא קלים עוברים על המשטרה. בבוא העת יהיה מפכ"ל טוב למשטרה".

"גם אני התמודדתי על תפקיד המפכ"ל, וכשמתמודדים צריך לדעת שגם יוצאים ומתגלים דברים", הוסיף אהרונוביץ'.

השר לביטחון פנים הדגיש כי הוא לא מתכוון למהר לבחור את המפכ"ל הבא שיחליף את המפכ"ל יוחנן דנינו ואמר כי "אף אחד לא יצליח לדחוף אותי לעשות מעשים שבעיני לא ראויים. אקח את הזמן ואשקול את הדברים. בזמן שאני אחליט, נעשה את ההליך הכי מסודר".

"אירוע עזיבה של מפקד או שני מפקדים הוא לא אירוע שצריך להביא אותי להחלטה לזרז בחירת מפכ"ל חדש. בוא ניתן לזמן לעשות את שלו", הוסיף אהרונוביץ'.

אהרונוביץ' סיפר כי ניהל שיחה "לא פשוטה" עם פריינטי ואמר: "הוא שטח בפניי את הבקשה לעזוב מסיבות משפחתיות אישיות. יש שוטרים טובים ומפקדים מצוינים וגם התקופה הזו תעבור".

פריינטי החליט על פרישה בעיצומו של המירוץ לתפקיד המפכ"ל הבא וזאת שבועות ספורים לאחר פרישתו הפתאומית של מפקד מחוז מרכז, ניצב ברונו שטיין. שניהם הצטרפו לפרישת מנשה ארביב וניסו שחם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר