שוטר התחזה לקשיש ולכד את הכייס

בתום מבצע משטרתי הצליחו שוטרי משטרת אשקלון לעצור שני תושבי מרכז הארץ בחשד שנהגו לכייס קשישים. השניים נתפסו לאחר שכייסו שוטר שהתחזה לקשיש (משטרה,בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

שוטרי משטרת אשקלון עצרו שני תושבי מרכז הארץ, המואשמים כי נהגו לכייס קשישים ברחבי הארץ. השניים נעצרו בתום מבצע משטרתי נרחב, לאחר שכייסו מתנדב משטרה שהתחזה לקשיש. בתחילת החודש הוגש נגדם כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון, שהאריך את מעצרם.

שני הנאשמים, תושב לוד בשנות ה-30 לחייו ודודו, תושב ראשל"צ בשנות ה-70 לחייו, נהגו להסתובב ברחבי הארץ ולהציע לקשישים טרמפ למחוז חפצם.

כאשר הקורבנות התיישבו במושב האחורי, הנהג הסיח את דעתם והנאשם שישב לידם כייס אותם וגנב את ארנקיהם. במספר מקרים ניסו הנאשמים למשוך כספים באמצעות כרטיסי האשראי של הקורבנות בסך אלפי שקלים.

לאחר שהשוטרים התחקו אחר שיטת הפעולה ואספו חומר ראייתי נגד השניים, הוחלט לעצור אותם בשעת מעשה. לצורך ביצוע המשימה גויס מתנדב מתחנת אשקלון. הוא התחזה לקשיש והוצב בלוד כשבמקביל צוותים של בלשים ושוטרים ליוו אותו ותיעדו את המתרחש.

בשלב מסוים שני הנאשמים עצרו לידו את רכבם והציעו לו טרמפ. הוא עלה לרכב ובמהלך הנסיעה הוא כויס. בשלב זה ביצעו שוטרי תחנת משטרת אשקלון מעצר של השניים בעודם בתוך הרכב.

עפ"י כתב האישום השניים היו מעורבים בתשעה מקרים של גניבות או ניסיונות גניבה מקשישים. במקביל לחקירה הוחזרו לחלק מהקורבנות כסף מזומן, ארנקים ומסמכים אחרים שנתפסו ברשות החשודים שנעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר