רונאל פישר הפר את תנאי מעצר הבית?

שירות בתי הסוהר קיבל מספר קריאות מהאזיק האלקטרוני של עו"ד רונאל פישר, ששוחרר רק בשבוע שעבר למעצר בית. עורכי דינו של פישר: "תקלה באזיק האלקטרוני" (חדשות, משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

האם עורך הדין רונאל פישר, החשוד המרכזי ב"פרשת פישר", הפר את תנאי מעצר הבית? בשירות בתי הסוהר ערכו היום (שני) לפישר שימוע, זאת לאחר שנתונים שהתקבלו מהאזיק האלקטרוני שלו הראו כי הוא הפר את תנאי מעצר הבית. פישר שוחרר רק בשבוע שעבר למעצר בית בבית חמותו, זאת לאחר שהיה עצור במשך 74 ימים.

בסוף השבוע האחרון התקבלו קריאות במוקד שעוקב אחר האזיק האלקטרוני שהוצמד לפישר והן העלו שפישר יצא מטווח האיזוק במספר מקרים. כאמור, בעקבות כך, היום זומן פישר לשימוע במשרדי השב"ס ברמלה ושם הוחלט שהוא ישוב לבית חמותו.

עורכי דינו של פישר מסרו כי מדובר בתקלות באזיק האלקטרוני ולא בהפרת תנאי המעצר. לדבריהם, התקלה הראשונה התגלתה שעות ספורות אחרי ההתקנה הלקויה של האזיק. בעקבות כך הותקנו מצלמות אבטחה על חשבונו של פישר בבית חמותו.

לדברי פרקליטיו של פישר, סייר שנשלח מטעם החברה האחראית על התקנת האזיק קבע שהוא אינו מותקן כהלכה. לאחר שהוצגו סרטוני המצלמות, הוחלט בשב"ס כי פישר לא הפר תנאי מעצרו ולא יצא מהבית ללא רשות.

כזכור, "פרשת פישר" החלה עם מעצרו לראשונה בחודש יולי בשנה שעברה, זאת בחשד שקיבל סכומי כסף גדולים מאלון חסן, לשעבר יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד, ובתמורה הבטיח פישר לסגור את התיק החקירה שנוהל נגד חזן ביחידת להב 433. בחודש אפריל השנה חלה התפתחות בעקבות פיצוח מכשיר הטלפון של פישר, והוא נעצר שוב.

לפני כחודשיים הוגש כתב האישום נגד פישר לבית המשפט המחוזי בירושלים. המעורבים המרכזיים בפרשה הם קצין המשטרה לשעבר רפ"ק ערן מלכה ופרקליטת מחוז תל אביב לשעבר רות דוד. פישר ומלכה נאשמים בלקיחת שוחד, מתן שוחד, קבלת נכסים שהושגו בפשע ובקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. רות דוד נאשמת בקבלת נכסים שהושגו בפשע ובשיבוש מהלכי משפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר