דרמה בפתח תקווה: חמוש מתבצר על עגורן

כוחות גדולים של משטרה וכוחות מיוחדים מנהלים בשעות האחרונות משא ומתן עם אדם החשוד באירוע פלילי, חמוש באקדח, שמתבצר על עגורן ברחוב גיסין בפתח תקווה. האזור נסגר לתנועה (חדשות, משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המנוף עליו מתבצר החשוד (צילום: עידו ארז - ynet. וידאו: רונן דוידוב מתוך ynet)

דרמה בפתח תקווה: כוחות גדולים של משטרה וכחות מיוחדים מנהלים בשעות האחרונות (שני) משא ומתן עם אדם חמוש באקדח המתבצר על עגורן בגובה של למעלה מ-30 קומות ברחוב גיסין בפתח תקווה.

כוחות ימ"מ הגיעו לזירה ומסוק משטרתי הוקפץ לאוויר. האירוע החל סמוך לשעה 20:00 אז הגיע החמוש, החשוד באירוע פלילי עליו קיים צו איסור פרסום, טיפס על מנוף באתר בנייה כשהוא חמוש באקדח ואיים לפגוע במי שמתקרב אליו.

כוחות משטרה הוזעקו למקום וכעת מנסים לשכנעו לרדת מהעגורן ולהסגיר את עצמו. המשטרה סגרה את האזור לתנועת כלי רכב והולכי רגל מחשש שהחמוש יפתח באש.

על פי הדיווחים, החשוד עלה על העגורן, הצמיד אקדח לרקתו של המנופאי שהיה במקום ודרש ממנו לרדת למטה, תוך שהוא מאיים כי יפגע בכל מי שינסה להתקרב אליו.

כוחות גדולים של משטרה מנסים לאתרו עם אמצעים מיוחדים, כאשר גם מסוק משטרתי מרחף כל העת מעל העגורן. בני משפחתו הגיעו למקום וסיפרו כי הוא ככל הנראה שתוי.

מהמשטרה נמסר: "החשוד קשור באירוע פלילי שנחקר בימ"ר מחוז חוף וקיים עליו צו איסור פירסום. על מנת להסיר כל ספק לא ניתן לומר דבר לגבי פרטי החשד נגדו או כל פרט אחר הקשור בחקירה לרבות זהותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר