דרגת נצ"מ הוענקה לרב המשטרה החדש

הבוקר הושלם במשטרת ישראל תהליך מינויו של הרב רמי ברכיהו לרב המשטרה החדש, בטקס מיוחד בו הוענקו לו דרגות ניצב משנה, במעמד המפכ"ל והמשפחה (חדשות, משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר (שני) התקיים טקס הענקת דרגת נצ"מ לרב המשטרה החדש - הרב רמי ברכיהו. בטקס, העניק מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך דרגת נצ"מ לרב ברכיהו ובכך הושלם תהליך מינויו של הרב ברכיהו לתפקיד הרב הראשי של משטרת ישראל.

אלשיך אמר בטקס: "הענקנו היום דרגה לרב המשטרה החדש - הרב רחמים (רמי) ברכיהו. איש מיוחד, בעל זכויות רבות במשטרת ישראל, עם כתפיים רחבות מספיק כדי להתמודד עם המורכבויות שיש במשטרה בתחום ההלכה ועם תחושת שליחות עצומה.

"לאחר שיצאנו לדרך עם תכנית האמו"ן (אסטרטגיה, מניעה ומיקוד ניהולי), חיפשנו רב שמשנתו תהיה מספיק מורכבת ורחבה בכדי להכיל את הרעיון המסדר של הארגון ואת המגוונות הקיימת בו. רב שיוכל לתת מענה ראוי לכלל העדות והדתות. רב שיודע לדון כל אדם לכף זכות. אני מאחל לרב רמי ברכה רבה בשליחותו, ומאחל לכולנו שנשמח בבחירה זו ושנדע לצעוד קדימה יחד".

הרב ברכיהו אמר: "עומד אני נרגש מעצם המעמד והזכות לשרת את מדינת ישראל ומשטרת ישראל ומעצם הפנמת גודל התפקיד המוטל על כתפיי כרב הראשי של משטרת ישראל. ציוויה של התורה - 'שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך', בא לבטא את הרעיון שאין להקים ולכונן מדינה ללא דאגה לחברה מוסרית, וללא מערכות שלטון חזקות הכוללות מערכת משפט ומשטרה.

"אני מכיר היטב את משימות המשטרה ופעילותה, במיוחד בשש השנים האחרונות בהם זכיתי להוביל יחד עם חברי את פרויקט מאמינים במשטרה. החברה הישראלית היא חברה רבת גוונים, דעות עדות, השקפות ואמונות, ומעבר לפעילות השגרתית של המשטרה היא יכולה להוות גורם מלכד ולסייע לחברה הישראלית ברבדים נוספים וחשובים. אני גאה לעמוד בראש מערך הרבנות של משטרת ישראל המסייע רבות ליתר מערכי הארגון בהגשמת היעדים הארגוניים, זאת לצד תרומה נכבדת בממד החינוכי, הערכי והרוחני כגורם מחבר, מאחד, מלכד ומשתף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר