צפו בתיעוד

באמצע הכביש: לוחמי מג"ב עצרו מסיע שב"ח

במג"ב מסכמים יומיים של מבצע לאכיפת פשיעה בדרום, במהלכו אותרו 22 חממות סמים שהכילו כ-11,200 שתילי קנאביס, נעצרו 35 חשודים, נתפסו אמצעי לחימה, ואותרו שב"חים (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר (שלישי) הגיע לסיומו מבצע אכיפה גדול במחוז הדרומי של משטרת ישראל, בו לקחו חלק מאות לוחמי מג"ב, שוטרים ומתנדבי משטרה בשיתוף הסיירת הירוקה, רשות הטבע והגנים וארגוני אכיפה נוספים.

במהלך המבצע פשטו הכוחות על מספר איתורים בנגב בהם התעורר חשד לגידול וסחר בסמים. בפעילות אותרו 22 חממות סמים שהכילו כמות גדולה של כ-11,200 שתילי קנאביס. מדובר בחממות שהוקמו בשטח, לרוב בשטחי אש בדרום, תוך הסוואתן עם שיטות מיוחדות בכדי שלא יחשפו. בחממות נמצאו מערכות השקייה, מרססים וציוד חקלאי שהוחרם. בנוסף נתפסו כ- 10 ק"ג חומר החשוד כסם מסוג קנאביס המוכנים למכירה.

קצין מג"ב שפיקד על הפעילות הדגיש כי "מדובר בכמות ענקית של שתילים וחומר החשוד כסם בשווי מוערך במאות מיליוני שקלים. אל מול הניסיונות של העבריינים לגדל סמים במקומות נידחים בנגב אנו נמשיך לפעול עם כל האמצעים העומדים לרשותינו למיגור התופעה ולהעמדת העבריינים לדין".

בחיפושים שבוצעו במספר איתורים בפזורה הבדואית בנגב נמצאו חלקי נשקים, תחמושת רבה ונשק מסוג קרלו.

במהלך המבצע ביצעו כוחות מיוחדים של מג"ב פעילות נגד תופעת השהייה הבלתי חוקית בין היתר בגזרת התפר/מעבר מיתר. מדובר בפעילות חכמה, חלקה אף סמויה עם אמצעים מיוחדים, לאיתור מסיעים של פלסטינים לתוך שטח ישראל. בפעילות נעצרו 5 מסיעים ו-19 שוהים בלתי חוקיים תושבי אזור חברון.

במבצע אף הוחרמו 3 כלי רכב, 3 טרקטורונים וניתנו 89 דוחות תנועה ביניהם 14 על שימוש במכשיר סלולרי במהלך נהיגה, 10 על אי ציות לתמרור עצור, 11 על ליקויים ברכב ועוד.

במשטרה מציינים כי "פעילות זו הינה חלק מהמאבק המתמשך של משטרת ישראל בשהייה הבלתי חוקית, בהחזקת אמצעי לחימה, שהייה בישראל וכן בנגע הסמים, בדגש על סוחרי סמים, מגדלי ומפיצי הסם בניגוד לחוק. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות לאכיפת החוק ולשמור על שלום הציבור ובטחונו, בכל זמן ובכל מקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר