מתעלמים מההחלטה

בניגוד להוראת בית משפט: המשטרה לא החזירה את המצלמה

שופט קבע כי על המשטרה להחזיר לצלם החרדי את המצלמה שנלקחה ממנו בעת שתיעד הפגנה בכיכר השבת בירושלים, אך לטענתו, בתחנת המשטרה דוחים אותו שוב ושוב (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הויכוח עם השוטרים לאחר לקיחת המצלמה (צילום: באדיבות המצלם)

במהלך הפגנה שנערכה ברחבת 'כיכר השבת' בירושלים, לקחו שוטרים את מצלמתו של אברומי אנשין, צלם חרדי שתיעד את המחאה ואת פעילות המשטרה.

כבר בשעת מעשה החל לטעון כי מדובר במעשה לא חוקי, אך לאחר שנכשל בניסיונותיו לקבל חזרה את המצלמה עם שלל התיעודים שצילם, פנה לבית משפט עם עו"ד לאה צמל.

בשל העובדה כי המשטרה לא הגיבה לפניית בית משפט, ביקשה עורכת הדין לתת החלטה בלי תשובת המשטרה, והשופט אורן סילברמן אכן פסק כי יש להחזיר את המצלמה.

מאז, חלפו כמעט שלושה שבועות, אנשין הגיע מספר פעמים לתחנת המשטרה בבקשה לקבל את רכושו השייך לו, גם על פי החלטת בית משפט, אך נדחה שוב ושוב.

בשיחה עם 'כיכר השבת' הוא מספר כי אחרי מספר דחיות חוזרות ונשנות, כבר העניקו לו מצלמה - אך משהגיעה לידיו הבחין כי לא מדובר במצלמה שלו.

לאחר מיכן, למרות שכבר מספר פעמים הפנו אותו משוטר אחר לשני ומאחראי זה אל האחר, נאמר לו כי הם אינם יודעים היכן המצלמה והם צריכים לחפש אותה.

"מעניין מאוד מה יקרה אם הם יזמנו מישהו לחקירה בצו בית משפט, והוא יתחמק בנימוקים כי הוא לא עסוק, לא עובד בשעות אלו, או שאין לו זמן עכשיו", הוא תמה בשיחה עם 'כיכר'.

מדוברות משטרת ישראל לא נמסרה תגובה עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר