מהומה בדיון

הצהרת תובע כנגד הערבי שנערה מתה בביתו

המשטרה הגישה הצהרת תובע כנגד החשוד שבביתו נמצאה הנערה מרים פרץ ז"ל, בת למשפחה חרדית • במהלך הדיון התפתח עימות בין משפחה המנוחה למשפחת החשוד (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג ובאדיבות המשפחה)

המשטרה הגישה הבוקר (ראשון) הצהרת תובע כנגד מג'ד עליאן החשוד שבביתו נמצאה הנערה מרים פרץ ז"ל, בת למשפחה חרדית. בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים.

במהלך הדיון התפתח עימות בין משפחת המנוחה למשפחד החשוד. לדברי עו"ד איתמר בן גביר, בני המשפחה של החשוד החלו לקלל ולהקניט בין היתר את אחיה של מרים. נוצר עימות . בן משפחה תקף את האח של המנוחה וזה החזיר לו. המשטרה עכבה את אחיה של מרים.

עו"ד בן גביר: "כנראה שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ. אין גבול לחוצפה. בן משפחתם רצח את מרים והמשפחה ממשיכה להשתולל. מטפל כרגע בשחרור האח השכול ודורש מהמשטרה למצות את הדין עם תוקפיו".

במשטרה ציינו כי החקירה החלה לאחר שהוזעקו השוטרים לבית בשכונת בית צפאפא בירושלים, בו אותרה נערה כשהיא ללא רוח חיים. החוקרים כבר באותו לילה עצרו לחקירה חשוד שבביתו אותרה הנערה.

"מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, ולפני זמן קצר ובעקבות חומר הראיות שגובש ע"י חוקרי המשטרה, הגישה הפרקליטות נגד החשוד הצהרת תובע, ומעצרו הוארך עד לתאריך 6.11.19, בו צפויה הפרקליטות להגיש נגדו את כתב האישום", נמסר בהועדת המשטרה.

יצוין כי מדובר בנערה שהיתה מוכרת לרשויות, משום שהידרדרה לצריכת סמים. הוריה ואחיה נלחמו בשנים האחרונות כדי לנסות ולהציל אותה - אך ללא הצלחה, למרבה הצער.

אחיה, יוסף, הטיח בשבוע שעבר מול מצלמת 'כיכר השבת' טענות חמורות בשירותי הרווחה, אותם הוא אף מאשים באחריות עקיפה לטרגדיה העצובה.

"אני עושה את זה לעילוי נשמת אחותי, מרים בת יעל פרץ, כדי שעוד בנות לא יעברו את זה", פותח האח את דבריו הקשים: "היתה כאן רשלנות של משרד הרווחה ושל כל המערכת...".

יוסף מוסיף בכעס: "הם הפקירו את אחותי. לכן היום אני בלי אחות. אחותי נרצחה!", והוא גם מפרט: "כבר לפני תשעה חודשים היה לאחותי צו כניסה למעון 'מסילה', מעון לנוער בסיכון, שם היא היתה אמורה לשהות".

"חייגנו עשרות פעמים לעובדת הסוציאלית, אבל היא לא התייחסה אלינו", הוא טען. "באחת הפעמים היא אפילו צעקה עלינו לא לחייג אליה לטלפון האישי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר