נעצר חשוד במקרי פריצה בשכונת גאולה

המשטרה עצרה אתמול צעיר החשוד בכמה מקרי פריצה לבתי עסק בשכונת גאולה. מעצרו של הצעיר הוארך על ידי בית המשפט עד ליום ראשון (חדשות משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המשטרה עצרה אתמול (חמישי), חשוד בביתו בחשד שבמהלך התקופה האחרונה ביצע מספר התפרצויות וגניבה ממספר בתי עסק באזור שכונת גאולה בירושלים, בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום ראשון.

היום התקיים דיון בעינינו בבית משפט השלום בירושלים בבקשה המשטרה להאריך את מעצרו במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי "יש ראיות מכבידות הקושרות אותו בקשר חד ערכי לביצוע ההתפרצויות, מדובר ב 4 מקרי התפרצות שונים, כולם מהעת האחרונה. החשוד ניסה לשבש את החקירה בצורה בוטה בפני השוטרים".

עורך דינו אמר במהלך הדיון: "מדובר במשיב צעיר בן 20 אני מבין שהחקירה מתנהל כבר כמה ימים, כך שאפשר היה לבצע לפחות חלק מהפעולות. כשמדובר במשיב בן 20 ללא עבר אנחנו זהירים במעצר ומצמצמים אותו למינימום הנדרש, ככל שאני מבין המשיב מכחיש את המיוחס לו. אציין שהבית בו נעצר זה בית אחיו ולא הבית שלו, אני אבקש לאור הגיל הצעיר ולאור שמדובר בעבירות רכוש שבית המשפט ישחרר את המשיב בתנאים".

השופט החליט להאריך בינתיים את מעצרו וכתב בהחלטתו; "תיק החקירה מלמד כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירה המיוחסת בצורה משמעותית. שחרור של המשיב לעת הזו עשוי לשבש לא מעט פעולות חקירה מאלו שפורטו על ידי נציג המבקשת. יש לציין, גם כי המשיב אינו משתף פעולה בחקירתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר