ליל שבת, קריית יערים

בבית הספר החרדי: המשטרה עצרה 2 שוהים בלתי חוקיים

בליל שבת קודש פשטה המשטרה על בית ספר חרדי בקריית יערים, שם מצאה שוהים בלתי חוקיים ועצרה שניים. בית המשפט שחרר בתנאים את אחד החשודים שמצפה ללידה של אשתו (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר שב"ח. ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)

בליל שבת קודש פשטה המשטרה על בית ספר חרדי בקריית יערים בעקבות דיווח על מספר שוהים בלתי חוקיים הנמצאים בבית הספר. השוטרים שהגיעו לבית הספר מצאו את החשודים עם מזרנים ושמיכות ועצרו שניים.

אמש, מוצאי שבת, הובא אחד החשודים לדיון בבית המשפט השלום בירושלים והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של אחד החשודים בשלושה ימים.

פרקליטו של החשוד טען בבית המשפט כי אין לו עבר פלילי והוא נתפס פעם אחת בישראל, כאשר לטענתו המדינה מגישה כתב אישום רק בכניסה השלישית.

מעצר שב"חים בבני ברק ובגוש דן (צילום: דוברות המשטרה)

"בנסיבות העניין הוא טען ששהה באתר עבודה, אין מקום להחזיקו במעצר", הוסיף עורך הדין, "אין ממש חקירה או פעולות חקירה ממשיות בסיטואציה הזו, מדובר במשיב נשוי ומצפה לילדה, אבקש לשחררו בתנאים של הפקדה וערבות, הוא לא צפוי להיעצר עד תום ההליכים או להיות מוגש נגדו כתב אישום. עניינו נבדל מזה של המשיב שבית המשפט דן בו לפני מספר דקות שלו יש עבר פלילי".

לאחר הדיון החליט בית המשפט לשחררו בתנאים - ערבות עצמית וערב צד ג' בסך 2,500 ש"ח כל אחד, הפקדה של 1,000 ש"ח והתייצבות לכל חקירה אליה יוזמן.

השופטת מיכל שרביט הסבירה את החלטה בכך שלמרות שהעבירה שמיוחסת לו מקימת עילת מעצר של מסוכנות, מאחר ואין לו עבר פלילי ולא מיוחסת לו עבירה נוספת מעבר לכניסה לישראל שלא כדין ובנוסף הוא מצפה ללידה של אשתו, הרי שיש לשחררו בתנאים.

ביום רביעי שעבר דווח ב'כיכר השבת' כי בית הספר החרדי 'בית יעקב - אוהל חסיה' שבשכונת אחוזת יערים ביישוב טלז סטון שובת בהחלטה משותפת של צוות המורות והורי התלמידות, שכן מזה כמה חודשים ש-400 תלמידות בית הספר סובלות מפועלים בני מיעוטים שעובדים בתוספות בנייה בבית הספר.

כפי שדווח, לאורך החודשים האחרונים, התקבלו לא מעט תלונות על ערבים שדחפו בנות, הציקו להן, צילמו אותן, עד שנוצר מצב שבנות פחדו להגיע לבית הספר ולצאת ממנו.

ביום שלישי הורי התלמידות הודיעו להנהלה ולמורות כי האחריות היא עליהן, ועל כן, חלק מצוות המורות החליטו לגבות את ההורים שהכריזו שביתה. בעקבות השביתה שהוכרזה, כ-200 ילדות לא הגיעו היום ללימודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר